رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458004

جدال آملی لاریجانی با آیت الله یزدی بر جایگاه سیاسی علی لاریجانی تاثیر می گذارد؟

ساعت 24-یک نماینده مجلس دهم گفت: علی لاریجانی به واسطه صبوری، عقلانیت و تسلط به قوانین شاخص است و این را همه جناح‌های کشور و مردم هم می‌دانند. بخش عمده تخریب ایشان ریشه در دعواهای سیاسی دارد.

محمد محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه در این دور از مجلس دعواهای سیاسی را به ندرت شاهد بودیم، تاکید کرد: دعواهای ناشی از جناح‌بندی‌ها که همیشه مجلس را به خود درگیر می‌کرد در این دوره دعوای حداکثری و حداقلی آنچنانی نداشتیم. در بعد سیاسی سه فراکسیون داشتیم که این‌ سه با تعامل و خیلی خوب با هم کار کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیرات انتقادات علیه آیت‌الله آملی لاریجانی بر قوه مقننه و رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی قوه عاقله مجلس و فردی مدبر و تیز هوش است. به نظر من در طول دوره‌های مختلف مجلس هیچ شخصی مثل آقای لاریجانی مسلط بر قوانین و ضوابط نبوده است، هر چند که بزرگانی همچون آقای هاشمی رفسنجانی هم بوده‌اند.

نماینده مردم شهریار در مجلس دهم گفت: علی لاریجانی به واسطه صبوری، عقلانیت و تسلط به قوانین شاخص است و این را همه جناح‌های کشور و مردم هم می‌دانند. بخش عمده تخریب ایشان ریشه در دعواهای سیاسی دارد. بالاخره جمعی به واسطه حضور لاریجانی در مجلس ضربه خوردند و ترس این را دارند که آقای لاریجانی فراتر از مجلس و برای سال ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری مطرح شود. این تخریب‌ها فرار رو به جلو است مردم هم افراد و بخش‌هایی از جامعه که فرار رو به جلو دارند و آقای لاریجانی را تخریب می‌کنند می‌فهمند. کسانی که صاحب عقل و منطق و انصاف هستند به شخصیت لاریجانی واقف هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها