رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458057

گلباران تیم تورس در روز خداحافظیاش با دنیای فوتبال

ساعت24-مهاجم اسپانیایی در آخرین بازی‌اش شکست سنگینی را با ساگون توسو برابر ویسل کوبه تجربه کرد.

فرناندو تورس عصر امروز (جمعه) برای آخرین بار به میدان رفت. مهاجم اسپانیایی با پیراهن ساگان توسو برابر ویسل کوبه‌ای قرار گرفت که در ترکیب از آندرس اینیستا و داوید ویا بهره می‌برد اما تیمش شکست تلخی را تجربه کرد و ۶ بر یک مغلوب شد. تورس به عنوان کاپیتان ساگان و اینیستا به عنوان کاپیتان ویسل کوبه با هم دست دادند تا بازی را آغاز کنند. هافبک اسپانیایی در نیمه اول موفق به گلزنی شد. او در دقیقه ۲۰، گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما در لحظات پایانی این نیمه به دلیل آسیب دیدگی مجبور شد زمین را ترک کند.

تورس نیمه اول را با شکست ۳ بر صفر به پایان رساند. برتری مهمان در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم ۳ گل دیگر به ثمر رساند. تک گل ساگان را تاکاشی کانای وارد دروازه ویسل کوبه کرد. تورس از دقیقه ۷۹ فرصت رویایی با ویا را هم پیدا کرد. مهاجم اسپانیایی در نیمه دوم به جای تاناکا به میدان رفت و آخرین گل تیمش با پاس او رقم خورد.

تورس با وجود این که نتوانست دوران ورزشی‌اش را با پیروزی به پایان برساند در این ۱۸ سال روزهای درخشانی را سپری کرد و توانست همه عناوین تیمی را به دست آورد. مهاجم اسپانیایی به همراه تیم ملی فاتح یورو (۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) و جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شد. با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان ۱۲-۲۰۱۱ را تجربه کرد. همچنین با آبی‌های لندن لیگ اروپا ۱۳-۲۰۱۲ را برد و در سال ۲۰۱۲ قهرمان اف.ای کاپ شد. دیگر عنوان تورس با اتلتیکومادرید، آخرین تیم باشگاهی‌اش در اروپا به دست آمد. او با روخی بلانکو سوپرجام اروپا را در سال ۲۰۱۸ فتح کرد.

"ال نینیو" علاوه بر ساگان توسو، چلسی و اتلتیکو برای تیم‌های میلان و لیورپول هم بازی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها