رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458116

کنایه سیدحسن خمینی به ترامپ: یک دولت نابخرد به دنبال فروپاشی ایران است /همه ارکان حکومت به دولت کمک کنند

ساعت24-سیدحسن خمینی گفت:جا دارد همه ارکان حکومت و مردم به دولت که در سنگر اول خدمت رسانی است کمک کنند و با تلاش بیشتر در همه عرصه ها، این امید را در مردم فراهم بیاورند که می توانیم از این مسیر صعب عبور کنیم.

در آغاز هفته دولت، رییس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.در این مراسم که حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) نیز حضور داشت با قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.

بخش هایی از سخنان حجت الاسلام سیدحسن خمینی، در جمع اعضای دولت به نقل از خبرگزاری ها به این شرح است:

*اگر خدمتی می شود مرهون تلاش همه کسانی است که در جمهوری اسلامی تلاش می کنند و اگر کاستی وجود دارد هم معلول همه کسانی است که در این مجموعه نقش دارند.

*خطاها، قصورها، تقصیرها و تحمیل های خارجی عواملی است که می تواند مشکلات بسیار زیاد فراهم آمده را بیشتر کند.

*همه به خوبی می دانیم که یک دولت نابخرد در ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی، که گستاخانه طالب فروپاشی ملت ایران است و از جمهوری اسلامی فراتر می اندیشد، امروزه ظلم بسیار وسیعی را متوجه کشورمان کرده است.

*جا دارد همه ارکان حکومت و مردم به دولت که در سنگر اول خدمت رسانی است کمک کنند و با تلاش بیشتر در همه عرصه ها، این امید را در مردم فراهم بیاورند که می توانیم از این مسیر صعب عبور کنیم.

*{با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر تثبیت وضعیت اقتصادی کشور}: امید داریم بتوانیم رشد مثبتی را در فضای اقتصادی کشور شاهد باشیم. همت بالای دولت، ارکان نظام و تک تک مردم می تواند این امر مهم را بیشتر فراهم آورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها