رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458288

ترامپ: رسانه‌های جعلی میخواهند پیروزی در انتخابات را برای من دشوار کنند

ساعت24-رئیس‌جمهور آمریکا ضمن متهم کردن رسانه‌های جعلی به تلاش برای فاجعه‌بار جلوه دادن نشست «گروه 7»، گفت که آنها می‌خواهند پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری را برایش دشوار کنند.

laquo;دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری در خصوص نشست «سران 7» در فرانسه، ضمن متهم کردن رسانه‌های «اخبار جعلی» به تلاش برای پرتنش جلوه دادن نشست سران «گروه 7»، تأکید کرد که نشست‌های بسیار خوبی در فرانسه در حال انجام است.

وی در این پیام توییتری نوشت: «قبل از آنکه به فرانسه برسم، اخبار دروغین و منزجرکننده، می‌گفتند که روابط با 6 کشور دیگر در گروه 7، بسیار پرتنش است و اینکه دو روز نشست، فاجعه‌بار خواهد بود. همچون دیگر تلاش‌های آنها (رسانه‌ها) برای تحمیل رکود اقتصادی، آنها تلاش می‌کنند آمریکا را به دوران بد اقتصادی سوق دهند که هرچه اوضاع بدتر باشد، برای آنها بهتر است تا پیروزی در انتخابات (ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا) را برای من دشوارتر کنند».

رئیس‌‌جمهور آمریکا در خصوص دیدارهای نشست گروه 7 ادامه داد: «ما نشست‌های بسیار خوبی داریم. رهبران (گروه 7) خیلی خوب با یکدیگر کنار می‌آیند و کشور ما از نظر اقتصادی عملکرد عالی دارد و زبانزد جهان است».

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و ترامپ روز گذشته (شنبه) طی یک ناهار کاری در حاشیه نشست «گروه 7» با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

یک دیپلمات فرانسوی گفت که در جریان دیدار روز شنبه، ماکرون جزئیات طرح خود درباره ایران را به رئیس جمهور آمریکا ارائه کرد. (جزئیات بیشتر)

نشست گروه 7، از امروز در بیاریتس فرانسه آغاز شده و سران کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن در آن حضور دارند. این گروه تا سال 2014 با نام گروه 8 شناخته می‌شد و روسیه هم عضو آن بود اما با ضمیمه شدن شبه‌جزیره کریمه به خاک روسیه، روس‌ها از این گروه کنار گذاشته شدند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها