رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458383

توضیحات یک مسئول درباره تست اعتیاد بازیکن پرسپولیس

ساعت24 -دکتر غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم و باید ببینیم چه کسی این کار را کرده.، هر آزمایشگاهی که تست گرفته خودش باشد پاسخ بدهد.

در صورتی که سرپرست باشگاه پرسپولیس به طور رسمی مدعی شده بود که تست مواد مخدر احمدرضا احمدوند که در ایفمارک گرفته شده است، مثبت بوده و در خون او مادۀ مخدر متادون یافت شده است، دکتر غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ رسماً مدعی شد که هیچ تستی از احمدوند گرفته نشده است تا ادعای جنجالی محسن خلیلی حسابی دردسرساز شود.

دکتر غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این باره اظهار داشت: ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم، اگر هم چنین کاری انجام بدهیم باید جواب تست را به آزمایشگاه کلن بفرستیم و آن‌ها به ما پاسخ بدهند. در صورت نیاز تست دوم گرفته می‌شود و دوباره به کلن فرستاده می‌شود که همین مسئله پروسه بلندمدت است و نمی‌شود در سه چهار روز اتفاق بیافتد.

ما هیچ تستی از احمدوند نگرفته‌ایم و باید ببینیم چه کسی این کار را کرده. هر آزمایشگاهی که تست گرفته خودش باشد پاسخ بدهد. بهتر بود که در این خصوص این چنین مصاحبه‌ها انجام نمی‌شد، چون هم بار حقوقی دارد و هم درست نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها