رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458420

همین را میخواستید آقای تاج؟

ساعت 24-هدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عادت دارد که درمورد موضوعاتی که به اقتدار فدراسیون ربط دارد، کمی بزرگ‌نمایی کند و ماجرای صحبت‌های تاج درمورد محرومیت چهار ساله خبرنگاران هم، به خوبی این موضوع را نشان داد.

چند روز پیش بود که مهدی تاج اعلام کرد که خبرنگاران در صورت پرسیدن سوالاتی که بازی ربط ندارد، با محرومیت چهار ساله مواجه خواهند شد، اما بعد از گذشت چند روز مشخص شده که تاج، در این مورد اشتباه کرده است.

ماجرایی که در واقع رخ داده است، مربوط به جام ملت‌های آسیا 2015 است و در آن مسابقات یک خبرنگار ایرانی خلاف قوانین مسابقات عمل کرده و با محرومیت پنج ساله از رویدادهای زیر نظر AFC روبه‌رو شده است. این ماجرا در دیدار پلی‌آف سایپا در لیگ قهرمانان آسیا هم رخ داد و این باشگاه سایپا بود که با جریمه مواجه شد. به‌نظر می‌رسد تاج در وسط صحبت‌هایش خواسته از اقتدار فدراسیون دفاع کند و پیش‌تر هم این صحبت‌ها را درمورد محرومیت شنیده بود و این دو موضوع را با یکدیگر اشتباه می‌گیرد و حرف‌های عجیبش را می‌زند.

این قضیه هم تا جایی بازتاب پیدا می‌کند که وزیر ورزش و جوانان هم از اهمیت خبرنگاران سخن می‌گوید و به‌نوعی پشت تاج را خالی می‌کند. این در حالی است که معاون وزیر در همان جلسه‌ای که تاج این حرف‌ها را زده حضور داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها