رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458440

رحمانی: در کنترل قیمت خودرو جدی هستیم/ تحویل کوییک به مشتریان به کجا میرسد؟

ساعت24-وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که با کنترل بازار و افزایش تولید، صنعت خودرو نونوار می‌شود، گفت: «تا چند ماه قبل نه تولید بود و نه امیدی به تحویل خودرو، اما خود ما در اصلاح وضعیت و کنترل گرانی خودرو جدی هستیم.»

رضا رحمانی در گفت‌وگوی تلویزیونی به برخی از دغدغه‌های مردم در حوزه صنعت و بازرگانی پاسخ داد. وی گفت: «برای این‌که بتوان از افزایش قیمت‌ها و نوسانات افزایش قیمت‌های مایحتاج مردم جلوگیری کرد، راهبرد افزایش تولید و کنترل بازار را در پیش گرفته‌ایم. »

بخش‌های مهم اظهارات رضا رحمانی را در ادامه می‌خوانید:

* برای سرو سامان دادن به وضعیت بازار خودرو، تولید در اسفند نسبت به آبان گذشته ۱۵۴ درصد افزایش یافته است.

* ۲ خودرو ساز کشور طبق قانون ۲۰ درصد مجوز فروش فوری دارند. طبق برنامه مکتوب این ۲ خودروساز تا پایان سال ۹۸ تعهدات خود را بروز خواهند رساند.

* بعد از اعمال تحریم‌ها، در تولید برخی از خودروها با مشکل روبه‌رو شدیم که برای حل مشکل ثبت‌نام‌کنندگان ۳ راه حل ارائه کردیم.

* تولید خودرو حدود سه برابر شده است.

* برخی مواقع خودرو متناسب نداریم که ناچاریم با مشتری مصالحه کنیم و زمانی که امکان تولید خودرو وجود نداشته باشد، با جایگزین کردن نوع خودرو رضایت مشتری را جلب کنیم.

* کسانی که از اسفند گذشته هنوز خودرو خود مانند «کوییک» را تحویل نگرفته‌اند، پیگیری می‌کنیم.

* با کنترل بازار و افزایش تولید، صنعت خودرو نونوار می‌شود. تا چند ماه قبل نه تولید بود و نه امیدی به تحویل خودرو، اما خود ما در اصلاح وضعیت کنترل گرانی خودرو جدی هستیم.

* هر کجایی که پیش فروش خودرو انجام می‌شود، از مجوز آن مطلع شوند. حتی در نمایندگان رسمی از حسابی که به آن مبلع قیمت خودرو را پرداخت می‌کنند، مطمئن شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها