رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458665

شاهزاده در سن کم، سه بار من تجاوز کرد!

ساعت 24- در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده جفری اپستین، سرمایه‌دار آمریکایی، اتهام اقدام به تجاوز جنسی علیه اندرو، فرزند ملکه بریتانیا تکرار شده است.

style="text-align:justify">در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده جفری اپستین، سرمایه‌دار آمریکایی، اتهام اقدام به تجاوز جنسی علیه اندرو، فرزند ملکه بریتانیا تکرار شده است.

به نقل از بی بی سی، این عضو خاندان سلطنتی بریتانیا با آقای اپستین رابطه دوستانه‌ای داشت و یکی از زنانی که از این سرمایه‌دار آمریکایی شکایت کرده، می‌گوید وقتی زیر سن قانونی بوده شاهزاده اندرو سه بار به او تجاوز کرده است.

ویرجینیا جوفره می‌گوید جفری اپستین او را به عنوان یک "برده جنسی" نگه می‌داشته است. خانم جوفره درباره شاهزاده اندرو هم گفت: "او خودش می‌داند چه کار کرده است. "

جفری اپستین چند سال پیش هم با اتهام‌های جنسی متعدد روبرو بود و پس از توافقی بحث‌برانگیز با مقام‌های قضایی وقت حکم نسبتا سبکی گرفت. اتهام قاچاق کودکان و دختران جوان برای بردگی علیه او دوباره تکرار و او بازداشت شد، اما دو هفته پیش جنازه‌اش در زندان پیدا شد. دلیل مرگ آقای اپستین خودکشی عنوان شده است.

جفری اپستین با افراد مشهور و پرنفوذ بسیاری رابطه نزدیک داشت. بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق و دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا، در کنار شاهزاده اندرو، از جمله این افراد بودند.

روز سه‌شنبه ۱۵ نفر از شاکی‌های اپستین در دادگاهی در نیویورک فرصت بیان اظهاراتشان را یافتند. پرونده آقای اپستین با توجه به مرگش مختومه شده است.

البته دادستان‌ها گفتند تحقیقات همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و همدستان احتمالی جفری اپستین تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

ویرجینا جوفره، که هم‌اکنون ۳۵ سال دارد، یکی از شاکی‌هایی بود که در دادگاه نیویورک صحبت کرد.

او، که می‌گوید به عنوان "برده جنسی" تحت کنترل جفری اپستین بود، در دادگاه گفت: "آرزوهای من خیلی زود در هم شکست و رویاهایم را ربودند".

خانم جوفره می‌گوید ماجرا از آنجا شروع شد که وقتی ۱۵ ساله بود و هنگام کار در مجموعه تفریحی مارالاگو، متعلق به دونالد ترامپ و واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، گیزلن مکسول، دوست دختر سابق جفری اپستین، از او خواست جفری اپستین را ماساژ دهد.

شاهزاده اندرو با گیزلن مکسول و جفری اپستین رابطه نزدیکی داشت و بارها در کنارشان دیده شده و با آن‌ها به سفر رفته بود.

دوستی این عضو خاندان سلطنتی بعد از محکومیت جفری اپستین هم ادامه پیدا کرد.

اندرو بعدتر گفت: این "اشتباه و خطا" بود که پس از آزادی جفری اپستین از زندان به دیدنش رفت.

یکی از ماجراهای جنجال برانگیز دیگر در رابطه شاهزاده اندرو و جفری اپستین آن بود که سارا فرگوسن، همسر قبلی شاهزاده اندرو اذعان کرد از اپستین ۱۵ هزار پوند پول گرفته بود تا بدهی‌هایش را بپردازد.

یک زن دیگر هم پیشتر شاهزاده اندرو را متهم کرده که در خانه جفری اپستین سینه او را بدون رضایتش لمس کرده است.

دربار بریتانیا و فرزند ملکه بریتانیا همه اتهام‌ها را رد کرده‌اند.

فرارو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها