این زن به دنبال طلاق از شوهرش در دادگاه خانوادگی «فجیره» است، زیرا از عشق و محبت زیادی همسرش خسته شده است. در طول این مدت آن‌ها هیچ‌گاه دعوا نکردند و حتی شوهر در کارهای خانه نظیر نظافت هم به همسرش کمک کرده است.
زن درباره این موضوع می‌گوید: شوهرم هیچ‌گاه سر من فریاد نزده و هیچ وقت خواسته من را رد نکرده است. من از عشق و محبت شدید احساس خفگی می‌کنم. او حتی در کارهای خانه به من کمک می‌کند تا من خسته نشوم. با این حال من آرزو دارم یک روز با هم مشاجره کنیم، اما شوهرم هر بار عاشقانه من را می‌بخشد و برای من هدیه می‌خرد، من به یک دعوای اساسی نیاز دارم نه این زندگی بدون دردسر.
مرد پس از حضور در دادگاه به قاضی که از این پرونده حیرت زده بود، گفت:هیچ کار بدی مرتکب نشده‌ام و تنها هدفم این است که یک همسر کامل و مهربان باشم.
متاسفانه گویا محبت این مرد اماراتی بیش از حد بوده که باعث تقاضای طلاق همسرش شده است. این مرد اعتراف می‌کند که برای خشنود کردن همسرش کارهای سختی‌های زیادی کشیده است برای مثال برای کاهش وزن، رژیم غذایی سخت گرفته و ورزش‌های سنگین کرده است و حتی پایش در این کار شکسته است. با این وجود مرد از دادگاه خواست تا به همسرش برای تجدید نظر توصیه کند.
دادگاه پرونده این زوج را به تعویق انداخت تا فرصتی برای آشتی فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران