رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 458924

واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به شائبه برخورد سیاسی با مفسدان: رئیسی گفت در مقابله با فساد دولت همراه ما است

ساعت 24-نماینده ولی فقیه در سپاه ‌گفت: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه تنها سیاسی بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است و به زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی چگونه نسبت به برخورد و مبارزه با فساد مصمم است.

خبر
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیرامون عملکرد قوه قضائیه و شبهاتی مبنی بر برخورد سیاسی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با مفسدان که از سوی رسانه‌های معاند مطرح می‌شود، اظهار داشت: این حرف کاملاً کم لطفی به شخص آقای رئیسی است.

وی افزود: من با اطلاع عرض می‌کنم آقای رئیسی اذعان کردند در زمینه مقابله با فساد هم دولت با ما همراه است و هم مجلس و امروز باید تلاش کنیم فساد را ریشه‌کن کنیم و اینکه فلان مفسد مرتبط به مجلس یا دولت است ارتباطی با نیت اصلی مبارزه با مفسدین ندارد و همه باید تلاش کنند فساد ریشه‌کن شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه تنها سیاسی بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است.

وی ادامه داد: آقای رئیسی در جهت مبارزه با فساد محکم ایستاده و این صحبت‌ها صرفاً شوخی است و به زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی نسبت به برخورد و مبارزه با فساد چگونه مصمم هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها