رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 459191

وزیر صنعت: آغاز اصلاح صنعت خودرو توسط وزارت صمت

ساعت 24- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقدم همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو ضروری است و وزارت‌صمت این حرکت را به‌صورت تخصصی شروع کرده است.

style="text-align:justify">رضا رحمانی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب درباره رفتن برخی شرکت‌های خارجی از کشور به‌دنبال اعمال تحریم‌های جدید، افزود: مراحل حقوقی ترک شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من معتقدم در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این شرایط تحریمی ایران را ترک کرده‌اند، باید متفاوت باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای اصلاح و ساماندهی صنعت خودرو، گفت: برای صنعت خودرو برنامه‌های خوبی داریم اما نیازمند همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح این صنعت هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران این جلسه را جلسه‌ای خوب ارزیابی کرد و گفت: بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این جلسه مطرح شد.

رحمانی درباره موضوع واردات ذرت آلوده به کشور که این روزها مطرح شده نیز افزود: در موقع ثبت شفارش، تشخیص آلوده بودن محصول ثبت سفارش شده غیرممکن است اما پس از ثبت سفارش مراحل کنترل کیفیت و نظارت توسط سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد و مواردی از این دست پیگیری و بررسی می‌شود و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها