رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460475

هشدار ناجا به شهروندان هنگام رانندگی

ساعت 24- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان هنگام رانندگی در شب‌های عزاداری حسینی در معابر به منظور حفظ سلامتی خانواده‌ها و جلوگیری از آسیب دیدن آنها در تصادفات هشدار داد.

style="text-align:justify">به گزارش پلیس راهور، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه مراسم عزاداری روز هشتم ماه محرم در ستاد پلیس راهور ناجا اظهار کرد: به کلیه پلیس‌های راهور سراسر کشور و پلیس راه ابلاغ کرده‌ایم که با تمام توان در مدیریت ترافیک جابه‌جایی ناوگان کشوری در حوزه عمومی و مردمی فعالیت کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر وضعیت خوب هست و با هماهنگی‌های ابلاغ شده، تقریبا تمام مساجد و هیئت‌ها به نوعی با پلیس راهور همکاری دارند، تا بتوانیم تاثیر در حرکت و جابجایی را بدون اینکه هیچ گره ترافیکی ایجاد شود، داشته باشیم.

وی افزود: این روزها بیشتر مردم لباس مشکی به تن دارند و تاریکی شب تهدیدی برای مردم به خصوص اطفال و افراد کهنسال در شب است.

سردار هادیانفر تاکید کرد: خواهش‌ ما از رانندگان این است که نهایت دقت را داشته باشند و والدین نیز در حین تردد از معابر خیابان، مراقب اطفال خود باشند تا شاهد آسیب نباشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال‌های گذشته نیز تصادف موتور سیکلت‌ها با عابرین پیاده به نوعی در بخش‌هایی افزایش داشته، که باید مراقبت‌های بیشتری صورت گیرد تا دچار مشکل نشویم.

عصر ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها