رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460672

دفاع راموس از گرت بیل

ساعت24-کاپیتان رئال مادرید از مهاجم ولزی تیمش دفاع کرد و او را بازیکن کلیدی برای تیم دانست

.

به گزارش آس، سرخیو راموس در یک مصاحبه درباره وضعیت رئال مادرید، گرت بیل و زین‌الدین زیدان صحبت کرد. مدافع اسپانیایی گفت: پس از یک دوران موفق و طولانی در فتح عناوین شرایط متفاوت شد. در کسب جام ناکام ماندیم اما تیم از فتح عناوین خسته نشده است. این اتفاقی است که رخ می‌دهد. باید دوباره از نو شروع کنیم. اکنون از بازیکنان جدیدی برخورداریم. ما همیشه از بخت‌های قهرمانی هستیم. در این جا به قهرمانی در هر سال محکوم هستید. بعد از یک فصل بد باید سر خود را بالا نگه داریم. برای قهرمانی دوباره تشنه‌تر از قبل هستیم. فکر می‌کنم امسال سال بهتری باشد اگر بتوانیم از شروع نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان رئال مادرید در مورد زین الدین زیدان اظهار کرد: او هم‌چنان همان انسان است. با همان ماهیت مربیگری می‌کند و علاوه بر این تجربه‌اش بیش‌تر شده است.

مدافع رئال مادرید در پایان به گرت بیل اشاره کرد و گفت: او بازیکن بزرگی است و در این سال‌ها در تیم نقش کلیدی داشته است. او جزئی از جهان ما است. اگر می‌بینید صحبت‌هایی درباره بیل می‌شود باید منتظر بمانید تا زمان همه را سر جای خود بنشاند. باید احترام گذاشت. ما آزاد هستیم تا در اوقات فراغت هر کاری می‌خواهیم انجام دهیم. ما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید تلاش کنیم تا تیم‌مان را به بهترین جایگاه برسانیم. سپس هر کسی می‌تواند زمانی که به خانه بازگشت از اوقات فراغتش به هر نحوی که خواست بهره ببرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در آخرین تورمنت پیش فصل بدون بیل به آلمان سفر کرد. مهاجم ولزی به دلیل آسیب دیدگی تیمش را همراهی نکرد اما زمانی که سفیدپوشان در حال بازی با تاتنهام بودند خبری منتشر شد که همه را شگفت زده کرد. بیل ساعات‌ها به بازی کردن گلف مشغول بود. این موضوع سوژه رسانه‌ها شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها