رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460795

گروگان چابهاری در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد شد

ساعت 24- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

style="text-align:justify">جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری هدان اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۵ دوازدهم شهریورزماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۴۱ ساله توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌ رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم‌ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹ چهادهم شهریور ماه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد که علت آدم‌ربایی اخاذی بوده و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم‌ربایان نیز شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه آدم‌ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورم اه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها