رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460807

انصاری فرد: همه ما قدردان کیروش هستیم

ساعت 24- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما از کارلوس کی‌روش قدردانی می‌کنیم ، او کاری فوق العاده برای ما انجام داد و واقعاً ما دوران خوبی را با او گذراندیم.

style="text-align:justify">کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت و گویی را با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است.

در ابتدای این مصاحبه سایت AFc به تمجید از وی در خط حمله تیم ملی پرداخته است و اینکه وی در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت وموفق شد گل دوم ایران را مقابل هنگ کنگ به ثمر برساند.

او پس از مدت‌ها به نقش اصلی خود در تیم ملی بازگشت و با تصمیم ویلموتس در کنار سردار آزمون به عنوان مهاجم مرکزی به کار گرفته شد.

انصاری‌فرد درباره نقش او در تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش اظهار داشت: همه ما از کارلوس کی‌روش قدردانی می‌کنیم ، او کاری فوق العاده برای ما انجام داد و واقعاً ما دوران خوبی را با او گذراندیم. اگر کی‌روش از من می‌خواست که در هر نقطه‌ای از زمین بازی کنم، باید این کار را انجام می‌دادم و مشکلی با آن نداشتم. این شیوه مدنظر او بود. به هر حال هر مربی تاکتیک مربوط به خودش را دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم و این مهمترین چیز است.

بازیکن تیم ملی ایران با اشاره به این موضوع که بازیکنان حاضر در تیم ملی بیش از هفت و هشت سال است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند، عنوان کرد: ما با حرکات یکدیگر آشنا هستیم و به خوبی یکدیگر را در زمین درک می‌کنیم. ما باید راه خود را همین‌گونه ادامه دهیم و مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما برای پرچم و کشور خودمان می‌جنگیم و صد درصد توان خود را در زمین می‌گذاریم.

تیم ملی ایران موفق شد در اولین بازی خود مقابل هنگ کنگ به پیروزی برسد و 3 امتیاز این بازی را بدست آورد و پیروزی بحرین باعث شد تا این تیم با یک بازی بیشتر با 4 امتیاز در صدر گروه بایستد.

انصاری‌فرد درباره پیروزی دو بر صفر ایران هم اظهار داشت: این یک بازی عالی برای ما بود و نتیجه خوبی بدست آوردیم.

این نتیجه در بازی اول ما خوب بود و باید اینگونه ادامه دهیم زیرا همه تیم های حاضر در گروه ما قدرتمند هستند. هنگ کنگ تیم قابل احترامی بود اما تیم ما بهتر بازی کرد و شایسته این پیروزی بودیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها