رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460877

کاشانی: پرسپولیس باید کمیته فنی داشته باشد تا به کالدرون کمک کند

ساعت 24-رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس گفت: به یک مهاجم خارجی شش‌دانگ دیگر نیاز داریم، اما این یک حقیقت است که پرسپولیس با برنامه‌ریزی درست باید چندین مهاجم خیلی خوب جوان روی نیمکت داشته باشد.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس درخصوص آخرین شرایط باشگاه با ما به گفت‌وگو نشست.

چرا پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در تبریز به تراکتور باخت؟
بالاخره بازی دوم فصل بود و تیم هم در بعضی از موارد ناهماهنگی‌هایی داشت به طور مثال در خط حمله ضعف‌هایی دیده می‌شد از همین‌رو مهاجمان پرسپولیس باید گل می‌زدند و بهتر عمل می‌کردند، اما به هر دلیلی این امر مهیا نشد. صرف‌نظر از این مسئله من فکر می‌کنم روزی که برانکو به پرسپولیس آمد، تیم ما در رتبه شانزدهم جدول بود، اما بعد از گذشت زمان تیم و برانکو بهتر با یکدیگر آشنا شدند و همه دیدند که چه قهرمانی و موفقیت‌هایی به همراه داشت.

قبول دارید پرسپولیس در خط حمله نیاز به مهاجم دارد؟
بله، پرسپولیس نیاز به یک مهاجم خارجی شش‌دانگ دیگر دارد، اما این یک حقیقت است که پرسپولیس با برنامه‌ریزی درست باید چندین مهاجم خیلی خوب جوان روی نیمکت داشته باشد نه اینکه الان منتظر حضور یک مهاجم خارجی باشد؛ بستری که امیدوارم برای سال‌های بعد در پرسپولیس مهیا شود.

بعضی از کارشناسان می‌گویند تعویض‌های پرسپولیس دیر انجام شد.
در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند و اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شدند، حتی امکان برد و پیروزی هم وجود داشت، اما به نظرم با این وجود باید به کالدرون بیشتر از این اطمینان کرد. بازیکنان پرسپولیس هم باید بیشتر خودشان را باور کنند و بدانند که قهرمان هستند. ضمن این‌که باشگاه باید کمیته فنی داشته باشد تا این کمیته به کالدرون کمک کند موارد را بهتر پیش ببرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها