رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460896

امسال ۶۰ خوابگاه جدید به خوابگاه‌های دانشگاه‌های دولتی اضافه میشود

ساعت 24-رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه‌های مادر استان‌ها ساماندهی و بازنگری شده‌اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

مجتبی صدیقی در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های غیردولتی گفت: بخشی از ظرفیت خوابگاه های غیردولتی که پیش بینی جذب دانشجو داشتند به دلیل کمبود دانشجو خالی مانده است لیکن در حوزه خوابگاه های دولتی در حال حاضر به ندرت خوابگاهی هست که مورد استفاده قرار نگیرد.

وی در مورد خوابگاه های مربوط به دانشجویان دختر گفت: در برخی موارد چند خوابگاه برای دختران پیش بینی شده بود، اما تعداد دانشجویان دختر به ظرفیت مورد نظر نرسید و ظرفیت ها خالی ماند.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه تاکید کرد: ظرفیت خوابگاه ها برای پذیرش دانشجویان پسر همیشه با کمبود مواجه است، اما آن تعداد از دانشجویان پسر که بدون خوابگاه مانده اند به خوابگاه های خودگردان انتقال داده شده اند.

صدیقی افزود: در سال تحصیلی جدید ۶۰ خوابگاه با ظرفیت ۱۲ هزار دانشجو به خوابگاه های فعلی دانشگاه های دولتی افزوده خواهد شد که تعدادی از این خوابگاه ها تازه احداث شده اند و برخی استیجاری هستند.

وی در مورد ساماندهی وضعیت خوابگاه های بخش خصوصی خاطرنشان کرد: خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه های مادر استان ها ساماندهی و بازنگری شده اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه ها به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها