رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460940

استقلال با نفت ترک عادت میکند؟

ساعت24-استقلال در سه فصل اخیر هیچ‌گان نتوانسته در هفته سوم جزو سه تیم ابتدایی باشد و باید دید آیا شاگردان استراماچونی می‌توانند با برتری برابر نفت مسجدسلیمان به این رده‌ها برسند یا خیر.

شاگردان استراماچونی فصل را دلخواه هواداران آغاز نکردند و طبق روال سه ساله گذشته نتوانستند نتایج خوبی را در دو هفته ابتدایی کسب کنند تا پس از گذشته ۱۸۰ دقیقه از بازی آبی‌های پایتخت، این تیم در رتبه نازل دوازدهم قرار گبیرد.

البته این اتفاق عجی نیست و آبی‌ها سه سالی است که فراموش کرده‌اند در دو هفته ابتدایی نتایج مطلوب بگیرند. استقلال منصوریان در فصل ۹۶/۹۵ لیگ را با یک مساوی و یک شکست آغاز کرد و مثل امسال در رده دوازدهم قرار گرفت. آبی‌ها در هفته سوم هم نتوانستند موفق شوند و با باخت برابر رخود به جایگاه پانزدهم جدول پانزده تیمی این مسابقات رسیدند.

فصل بعد یعنی در لیگ هفدهم مدیران استقلال شفر را جایگزین منصوریان کردند تا روزهای پیرمرد پرحاشیه در استقلال آغاز شود. استقلال فصل ۹۷/۹۶ نیز همانند سال قبل فصل را با شکست در هفته اول و تساوی در هفته دوم آغاز کرد تا تیم شفر در رده یازدهم قرار بگیرد. پس از این اتفاقات ابی‌ها به خود آمدند و توانسند در هفته سوم پیروز شوند اما تراکم جدول و موفقیت تیم‌های نیمه اول جدول باعث شد استقلال تنها دو رتبه صعود کنند و به جایگاه نهم برسند.

قهرمانی جام حذفی در پایان فصل شفر را در این تیم ماندنی کرد اما سرمربی آلمانی در لیگ هجدهم هم نتوانست کار را با قدرت آغاز کند. دو مساوی در هفته‌های اول و دوم استقلالی‌ها را تا رده نهم پایین کشید اما علی رغم پیروزی در هفته سوم، استقلال باز هم نتوانست از همان ابتدا جزو سه تیم اول قرار بگیرد. این فصل استقلال این شانس را دارد که با شکست نفت مسجدسلیمان و مغلوب شدن حریفانش از همین هفته سوم به جایگاه سه تیم اول برسد و خود را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی معرفی کند.

البته آبی‌ها کار سختی برای شکست دادن تیم خوزستانی ندارند زیرا تجربه پنج بازی آخر دو تیم کفه ترازو را به سمت شاگردان استراماچونی سنگین می‌کند. پنج بازی آخر دو تیم با برتری استقلالی‌ها همراه بوده اما مقاومت شاگردان تارتار در مسجدسلیمان برابر تراکتور مدعی و گرفتن امتیاز از این تیم نشان می دهد نفتی‌ها به همین راحتی در خانه امتیاز از دست نمی دهند و استقلال با چالش جدی رو در رو است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها