رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461008

ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

ساعت24 - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز از رودهن به سمت آمد ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 از آمل به تهران یک‌طرف خواهد بود .

ترافیک هراز
style="text-align:right">سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده و حجم بار ترافیکی در شهر‌های عبوری این محورها بیشتر است.

وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز سنگین و پرحجم گزارش شده اما خودروها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم گزارش شده و مشکل خاصی در این دو محور مواصلاتی کشور برای عبور و مرور خودورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز از رودهن به سمت آمد ممنوع بوده و هم وطنان میتوانند در این ساعات از شمال به جنوب این محور تردد روانی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 از آمل به تهران یک‌طرف خواهد بود و این محدودیت تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

محبی خاطرنشانکرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها