رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461142

عزیزی:دولت موافق طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها است

ساعت 24-رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت دولت با طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در سراسر کشور خبر داد.

خبر
عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو یی، با اشاره به بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در این کمیسیون، گفت:کارگروهی برای بررسی این طرح در کمیسیون تشکیل شده و در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی ضمن موافقت با این طرح نمایندگان، افزود: طبق این طرح قرار است روزهای پنج‌شنبه در سراسر کشور تعطیل شود که به نظر بنده این اقدام شدنی است چون به صورت پایلوت این موضوع در تهران انجام شده و بازخورد آن مثبت بوده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس تصریح کرد: اگر این طرح در مجلس مصوب شود حداقل در کلان‌شهر آثار مثبتی همچون کاهش آلودگی‌ هوا، کاهش ترافیک و کاهش مصرفت انرژی را شاهد خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب این طرح راندمان ادارات دولتی بالاتر خواهد رفت، اظهار داشت: با تصویب این طرح ساعات اداری در شهرستان‌ها افزایش خواهد یافت و افرادی که از روستاها به مراکز شهرها برای انجام کارهای اداری خود مراجعه می‌کنند با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

عزیزی تصریح کرد: برخی از کارمندان ادارات دولتی شغل‌های دومی دارند که می‌توانند در رزوهای پنج‌شنبه و جمعه در 2 روز متوالی به کارهای خود رسیدگی کنند.

وی درباره اینکه نظر دولت درباره این طرح، گفت: دولت نیز با این طرح موافق است و اعلام کرده بارمالی در این طرح وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها