رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461376

مدافع جوان پرسپولیس:در بهترین فرم فوتبالم قرار دارم

ساعت 24-محمد نادری معتقد است که ویلموتس تیم ملی را تهاجمی کرده است.

یکی از ستاره های پرفروغ پرسپولیس از فصل گذشته تا کنون، محمد نادری است. پیشرفت این بازیکن غیرقابل کتمان است. او به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و جالب اینکه از یک باشگاه بلژیکی به لیگ ایران برگشت اما به قدری خوب جلو رفت که توانست در سمت چپ خط دفاع سرخپوشان پایتخت جای ثابتی برای خود پیدا کند و حالا به تیم ملی نیز دعوت می شود. نادری به خاطر تکنیک بالا، نفوذهای سریع و خونسردی قابل قبول هنگام دفاع، در فوتبال ایران صاحب شهرت شده و با ادامه همین روند حتی می‌تواند اتفاقات جذاب تری نیز در زندگی ورزشی خود رقم بزند.

این بازیکن در خصوص شرایطش بعد از سفر به همراه تیم ملی به هنگ کنگ گفت: «نمی توانیم حقیقت را کتمان کنیم. سفر بسیار سخت و طولانی بود اما امکانات فوق العاده ای داشتیم و توانستیم به خوبی برای خودمان برد بسازیم. مردم هم از این اتفاق خوشحال هستند زیرا تیم ملی موفق به رقم زدن یک برد دیگر شد. در اولین مسابقه از مرحله انتخابی جام جهانی در خانه هنگ‌کنگ با حساب دو بر صفر پیروز شدیم و این موضوع قطعاً دل هواداران فوتبال در ایران را شاد کرد.»

نادری اضافه کرد: «در طول بازی، شاهد شرایط خاصی بودیم. بازیکنان هنگ کنگ انگیزه زیادی برای برد داشتند و البته خشونت زیادی نشان دادند. آنها بارها به قصد مصدوم کردن بازیکنان تیم ملی تکل زدند و حتی چند باری از داور تذکر گرفتند. بازی پر از خشونتی که از سوی حریف ارائه شد، برای ما خطرناک بود اما به هر حال ما از دیدار مقابل حریف آسیایی مان برد و سه امتیاز را می خواستیم که به هر دو هدف خود رسیدیم. حالا باید از این به بعد برای کسب امتیازات سایر بازی ها بجنگیم چون می‌خواهیم صعود آسانی به جام جهانی داشته باشیم.»

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کار کردن با مارک ویلموتس افزود: «من در فوتبال بلژیک برای مدتی در باشگاه کورتریک حضور داشتم و از نزدیک شاهد احترامی که جامعه فوتبال بلژیک به مارک ویلموتس می گذاشت، بودم. بلژیک مربی بسیار سرشناس و محبوبی است که تجربیاتش را به ایران آورده تا به فوتبال کشورمان کمک کند. ما نیز باید بیشترین بهره را از حضور این مربی ببریم. همان‏طور که می بینید تیم ملی فوتبال ایران با حضور این مربی توانمند، توانسته تهاجمی شود چون او بلد است که چطور برنامه‌های هجومی را در قالب تاکتیک تیم ایران پیاده کند. از سوی دیگر ما مهره های بسیار خوبی هم داریم و در پست های تهاجمی بازیکنان بسیار قدرتمندی برای تیم ملی بازی می کند. از این رو کار برای ویلموتس جهت انتخاب بهترین ها راحت است. البته همه بازیکنان تیم ملی قدرتمند هستند.»

نادری در مورد شرایط پرسپولیس هم گفت: «در بازگشت به تهران همراه پرسپولیس تمرین می کنیم. شرایط با روزهای بعد از شکست مقابل تراکتور تغییر کرده است. همه بچه ها می خواهند آن باخت را به سرعت جبران کنند و از این رو، ما با تمام قدرت به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رویم. نمی‌توان گفت پرسپولیس با یک باخت وارد چالش و بحران می شود چون تیم ما، یک تیم باشخصیت و بزرگ است. کار خودمان را می‌کنیم و امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.»

مدافع چپ سرخپوشان در خصوص بازی امروز تیمش افزود: «صنعت نفت آبادان بدون شک یکی از تیم‌های مورد احترام لیگ است. آنها هواداران پرشمار و خونگرمی دارند و همیشه مورد احترام جامعه فوتبالی هستند اما ما با وجود این احترامی که برای شان قائل هستیم از دیدار مقابل صنعت نفت فقط سه امتیاز را می‌خواهیم. نمی‌توانیم امتیازی در این بازی از دست بدهیم. از این رو قرار است کاملا تهاجمی و رو به جلو باشیم تا با یک برد دیگر خیال مان بابت جبران نتیجه شکست برابر تراکتور راحت شود. البته پرسپولیس در تمام بازی هایش برای پیروزی به زمین می رود و من به یاد ندارم برای یک دیدار حتی اگر سخت ترین حریف هم مقابل مان باشد، جهت کسب تساوی وارد زمین شده باشیم.»

این بازیکن در نهایت گفت: «می خواهم از فرصت استفاده کنم و از مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و همچنین گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس که در این ماه ها به من اعتماد زیادی داشتند، تقدیر و تشکر کنم. همین طور از همه هواداران پرسپولیس ممنونم که همیشه من را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. من در بهترین فرم خودم قرار دارم و امیدوارم بتوانم با بازی‌های درخشان، این حمایت خود را جبران کنم. در پرسپولیس نیز تلاش می کنیم با کسب یک برد شیرین برابر صنعت نفت وارد دربی شویم و به فرم بهتری برسیم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها