رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461391

چه کسانی اجازه کاهش قیمت کالاها را نمیدهند؟

ساعت 24-یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه «سودجویی عده‌ای مانع همسان‌سازی قیمت‌ها شده است»، گفت: علاوه بر تعزیرات حکومتی باید سایر بخش‌ها نیز به میدان آمده و در مقابل افراد سودجو و دلالان بایستند.

خرید کالاهای اساسی
ابوالفضل ابوترابی درباره اینکه چرا متناسب با کاهش نرخ ارز، نرخ کالاهای اساسی کاهش نمی‌یابد، از اصلی‌ترین دلایل این موضوع را سودجویی افراد سودجو دانست و اظهارکرد: امروز نرخ ارز از حدود ۱۸ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۱۱هزار تومان رسیده است اما سودجویی عده‌ای سودجو و دلالان مانع همسان‌سازی نرخ کالاها متناسب با کاهش نرخ ارز شده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کرده و در مقابل افراد سودجو و دلال بایستد. البته با توجه به گستردگی این موضوع، این بخش به تنهایی نمی‌تواند با سودجویان برخورد کند بلکه باید سایر دستگاه‌ها به میدان آمده و حتی از ظرفیت نیروی مردمی نیز استفاده شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: برای این موضوع کمبود قانون نیز نداریم و دستگاه‌های اجرایی باید با بهره گیری از قوانین موجود در برابر سودجویان و دلالان بایستند.

ابوترابی در پایان با تاکید بر اینکه «مردم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند»، گفت: نباید با برخی از کارشکنی‌ها زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده و به اعتماد آنها نسبت به حاکمیت خدشه وارد کنیم. باید همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان تمام توان خود را به کار گیرند.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها