رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461434

جزئیات ودیعه رایگان «بیدود» برای دانشجویان و خبرنگاران

ساعت 24-مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلام جزئیات طرح شهرداری برای رایگان کردن ودیعه ۱۵۹ هزار تومانی دوچرخه‌های بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران اعلام کرد که این طرح مشمول دانش آموزان نمی‌شود.

یوسف حجت ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در مورد جزئیات طرح شهرداری تهران برای رایگان کردن ودیعه دوچرخه‌های هوشمند بیدود گفت: آیین نامه این طرح در حال تدوین است و به نظر می‌رسد تا یک ماه آینده نهایی و ابلاغ شود.

وی با بیان این که براساس این طرح شهرداری تهران در راستای توسعه حمل و نقل پاک ودیعه ۱۵۹ هزار تومانی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود را برای دانشجویان و خبرنگاران پرداخت می‌کند گفت: از آن جا که برای دسترسی به این دوچرخه‌ها باید از اپلیکیشن موبایلی استفاده کرد و دانش آموزان نیز موبایل نباید به همراه داشته باشند، این طرح شامل دانش آموزان نمی‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح روال اجرای این طرح اظهار کرد: از دانشگاه‌ها لیست دانشجویان را دریافت خواهیم کرد و آن را به شرکت بیدود می‌دهیم تا ودیعه برای این دانشجویان رایگان شود، البته دقت داشته باشید که هزینه هر بار سفر و مبلغ بیمه ۳۰ هزار تومانی برعهده استفاده کننده است.

وی با بیان این که اگر افراد کمتر از ۸ بار در ماه از این دوچرخه‌ها استفاده کنند، بعد از سه ماه ودیعه را حذف می‌کنیم و آن را به شخص دیگری می‌دهیم، در مورد شرایط خبرنگاران نیز گفت: خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند مشمول این طرح نمی‌شوند اما دارندگان کارت بلیت خبرنگاری می‌توانند از ودیعه رایگان بیدود استفاده کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها