رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461446

وزیر ورزش: به‌زودی شاهد حضور زنان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود

ساعت24-وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه «زیر ساخت‌های لازم برای حضور زنان در بیشتر ورزشگاه‌های کشور فراهم شده است»، گفت: «ان‌شاءالله به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود.

نشست کمیته راهبردی مجمع امید تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و معاون برنامه ریزی شهرداری تهران به ریاست محمدرضا عارف برای بررسی وضعیت ورزش شهر تهران برگزار شد.

در این نشست مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات وزارت‌خانه متبوع خود در توسعه ورزش کشور بویژه در تهران ارائه کرد و از ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای حضور اقشار مختلف جامعه در اکثر ورزشگاه‌های کشور خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تمهیدات انجام شده برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در بیشتر ورزشگاه‌های کشور، زمینه حضور بانوان را با ملاحظه تمامی شرایط فراهم کردیم و ان‌شاءالله به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود. البته هم اکنون هم بانوان کشورمان در مسابقات مختلف از جمله والیبال محدودیتی برای حضور در ورزشگاه ندارند.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان جهت خنثی سازی و مقابله با کارشکنی‌ها و مسئله سازی دشمنان کشور برای حضور افتخار آفرین ورزشکاران ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی، بر حضور مقتدرانه تیم‌های ملی در رویدادهای ورزشی تاکید کرد.

سلطانی فر با قدردانی از برگزاری نشست مجمع امید برای بررسی وضعیت ورزش در شهر تهران، خاطرنشان کرد: انتظار است همه نهادها از جمله مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری تهران برای حل مشکلات حوزه ورزش پایتخت با دولت به مانند گذشته همکاری مستمری داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها