رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461513

بدهی 100 میلیاردی «رسا» به شرکت متعلق به تامین اجتماعی

ساعت24 -اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا، صبح دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد و در آن نماینده دادستان با استناد به گزارش وزارت اطلاعات، تاثیر عملکرد این شرکت در ایجاد اختلال برای شرکت های دارویی و کمبود آنتی بیوتیک در اوایل سال 97 را افشا کرد.

سازمان تأمین اجتماعی
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر اسبق صنعت، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا، صبح دیروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد و در آن نماینده دادستان با استناد به گزارش وزارت اطلاعات، تاثیر عملکرد این شرکت در ایجاد اختلال برای شرکت های دارویی و کمبود آنتی بیوتیک در اوایل سال 97 را افشا کرد.

نیازآبادی نماینده دادستان، با بیان این که این پرونده با گزارش مورخ 10 تیرماه سال 97 معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات، مفتوح شده است، اظهار کرد: برحسب تحقیقات انجام شده از سوی وزارت اطلاعات شرکت دارویی رسا متعلق به نعمت زاده است و ۳۵۰ میلیارد تومان بدهی داشته و شرکت توسعه رسا فارما نیز با دو میلیارد تومان بدهی متعلق به ایشان است. وی ادامه داد: مشخص شده که بدهی این شرکت به شرکت شستا متعلق به تامین اجتماعی ۱۰۰ میلیارد تومان است و ۲۰۰ فقره چک برگشتی داشته است. در این زمینه وزارت اطلاعات در سال ۹۶ به رئیس‌جمهور در این باره نامه می‌زند که ایشان نیز پی نوشت می‌کند با پیگیری وزارت اطلاعات حقوق مردم تامین شود.
وی افزود: شرکت های طلبکار ادعا می‌کنند، 350 میلیارد تومان از شبنم نعمت‌زاده طلب دارند اما نعمت‌زاده فقط 200 میلیارد تومان را قبول دارد. در عین حال ۹۰ درصد سهام شرکت متعلق به دو دختر آقای نعمت‌زاده است که البته ۴۰ درصد سهام مربوط به شبنم نعمت زاده است.


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها