رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461680

بهترین‌های هفته سوم لیگ برتر؛ هفته اشتباهات وحشتناک گلرها

ساعت 24-شروع دیرهنگام لیگ با وقفه‌ای زودهنگام روبه‌رو شد. از جمعه هفته سوم با یک بازی آغاز شد و دوشنبه با یک بازی به پایان رسید. شنبه و یک‌شنبه هم ۲ و ۴ بازی داشتیم تا اولین هفته چهارقسمتی لیگ نوزدهم را شاهد باشیم.

در بازی اول که مارک ویلموتس هم تماشاگر ویژه‌اش بود، گل‌گهر در خانه مقابل پارس متوقف شد. روز شنبه در تبریز شهرخودرو از شروع سریال اشتباهات گلر‌ها به ۳ امتیاز باارزش برابر ماشین‌سازی رسید تا با توجه به توقف سپاهان به تنهایی صدرنشین شود. سپاهان هم در اهواز با فولاد بدون گل مساوی کرد تا نکونام با شعار‌های هواداران روبه‌رو شود. یک‌شنبه بازی سایپا- نساجی مثل بازی هفته قبل نساجی ۷ گل داشت و میزبان برد، استقلال در خانه نفت مسجدسلیمان متوقف شد. تراکتور و ذوب و شاهین و پیکان هم مساوی کردند و در بازی آخر پرسپولیس پیش‌شهرآورد را برد و تا رتبه چهارم جدول بالا آمد

تیم هفته: شهر خودرو مشهد
در هفته‌ای که نفت مسجدسلیمان در خانه استقلال را متوقف کرد و سایپا ۴ گل به نساجی زد، شهرخودرو در تبریز با اشتباه حامد لک صاحب ۳ امتیاز شد تا با توجه به توقف سپاهان به عنوان تنها تیم ۹ امتیازی صدرنشین لیگ شود. حالا مشهدی‌ها به تنهایی درصدرند و سرنوشت دست خودشان است. صدالبته این بازی هم حرف و حدیث داشت...
مربی هفته: ابراهیم صادقی (سایپا)
فراز کمالوند در سیرجان بازی باخته را مساوی کرد. درست همان کاری که در بوشهر حسین فرکی کرد و البته مهدی تارتار هم در خانه مقابل تیم میلیاردی استقلال با مربی ایتالیایی، بازی باخته را به مساوی کشاند. ضمن احترام به همه این مربیان عنوان مربی هفته به ابراهیم صادقی می‌رسد که در اولین تجربه سرمربیگری ۷ امتیاز از سه بازی گرفته و تیمش بدون ستاره با مشتی جوان عالی بازی می‌کند.
بازیکن هفته: رحمان جعفری (نساجی)
در هفته‌ای که سنگربانان با اشتباهات فاحش و گل‌های عجیب و غریبی که خوردند سرنوشت بازی را عوض کردند، یک بازیکن ۲۱ ساله که حتی به تیم امید دعوت هم نمی‌شود (!) در خانه حریف و در حالی که تیمش ۳ بر صفر عقب بود به میدان آمد و ظرف ۱۵ دقیقه ۲ گل زد تا نساجی به بازگشت امیدوار شود. رحمان جعفری برابر سایپا دبل کرد، تیمش باخت، اما او خوش درخشید.
چهره هفته: حسین حسینی (استقلال)
بدون تردید گلر‌ها چهره‌های هفته سوم بودند که سرنوشت بازی‌ها را عوض کردند. حامد لک ۳ امتیاز بازی تبریز را تقدیم شهرخودرو کرد و آن طرف مهدی رحمتی ستاره بود. در بازی سایپا- نساجی محمدامین رضایی دو گل تقدیم میزبان کرد و در مسجدسلیمان حبیب فرعباسی یک گل تقدیم استقلال و بالاخره در آزادی محمد دریس به پرسپولیس ۳ امتیاز هدیه کرد، اما چهره حسین حسینی است که هر بازی ضعیف‌تر از بازی قبل ظاهر می‌شود و استقلال با ضعف او گل‌های بدی می‌خورد و امتیاز از دست می‌دهد.
گلر هفته: مهدی رحمتی (شهرخودرو)
این هفت اغلب بازی‌ها مساوی شد و اغلب گلر‌ها اشتباهات فاحش داشتند، اما یکی، دو نفر هم خوش درخشیدند. دخسوس در سیرجان خوب بود و تیمش به یک امتیاز رسید، اما ستاره مهدی رحمتی بود که در تبریز به تنهایی ناجی شهرخودرو بود و یک‌تنه از اشتباه حامد لک و گل ۳ امتیازی تیمش مراقبت کرد تا شهرخودرو به صدر برود.
گل هفته: گل حسن نجفی (شاهین)
لیگ نوزدهم از نظر گل مدیون نساجی است که در این دو هفته هر بازی‌اش ۷ گل داشت و آن هفت بازی دیگر روی هم به رکورد نساجی رسیدند! این هفته هم دو تا از گل‌های زیبا در بازی نساجی رقم خورد. گل اول رحمان جعفری که برگردان بود و گل چهارم سایپا که نیک‌خوی چپ پا زد، اما زیباترین گل سهم حسن نجفی در بوشهر شد که برای شاهین دروازه پیکان را گشود.
سوژه هفته: فوت عماد...
بازی آخر هفته سوم که تمام شد، پرسپولیسی‌ها خوشحال از برد راهی منزل شدند و آن‌ها که در منزل بازی را نگاه کرده بودند منتظر اخبار تکمیلی و مصاحبه‌های بعد از بازی، اما ناگهان تلخ‌ترین خبر ممکن رسید. عماد کودک ۷ ساله در خروج از گیت‌های ورزشگاه آزادی دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد تا حلاوت پیروزی در آستانه شهرآورد جای خود را به تلخی در کام همه بدهد...
تیم منتخب هفته سوم (۴-۳-۳)
آرمان رمضانی/ سایپا
رحمان جعفری/ نساجی
حسین مهربان/ شهرخودرو
مهدی قائدی/ استقلال
حسن نجفی/ شاهین
سجاد عاشوری/ گل‌گهر
سعید محمد‌فرد/ سایپا
محمدحسین کنعانی‌زادگان/ پرسپولیس
حامد نورمحمدی/ نفت مسجدسلیمان
کمال‌الدین/ نیکخو سایپا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها