رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461701

در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛

معاون وزیر کشور: سند پیشران توسعه فارس به زودی رونمایی میشود

ساعت 24- معاون وزیر کشور گفت: سند پیشران توسعه استان فارس که سامانه‌ای پویا و هوشمند است در آینده نزدیک با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود.

بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: با هدف تنظیم سند پیشران توسعه استان فارس، تعداد زیادی پروژه‌های در دست احداث در این استان مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند و ضمن احصای مشکلات و تنگنا‌های فرارو برای برون رفت از این چالش‌ها با مدیریت وزیر کشور همراستا برای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی چاره اندیشی می‌شود

وی گفت: سند پیشران توسعه استان فارس که سامانه‌ای پویا و هوشمند است در آینده نزدیک با حضور وزیر کشور رونمایی می‌شود.


دین پرست تاکید کرد: ظرفیت‌های موجود در استان فارس زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی را فراهم کرده است.


معاون وزیر کشور ادامه داد: استان فارس با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.


وی با اشاره به دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در سطح کشور و استان فارس تصریح کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آن‌ها منوط به اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات، اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می‌شود.


دین پرست افزود: با وجود همه فشار‌های استکبار با همدلی و وحدت و تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استان‌های مختلف کشور مرتفع می‌شود.


وی در ادامه اظهار داشت: در استان فارس قابلیت‌های زیادی برای شکوفا کردن اقتصاد ملی و منطقه‌ای وجود دارد که یک نمونه آن منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.


معاون وزیر کشور ضمن حضور در مجتمع آلومینیوم جنوب در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این کارخانه بزرگ قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها