رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461944

داستان عجیب ازدواج بازیگر زن سینمای هالیوود لو رفت

ساعت 24- فیلم سینمایی «داستان ازدواج» به کارگردانی «نوآ بامباک» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از امروز آغاز خواهد کرد.

style="text-align:justify"> فیلم سینمایی «داستان ازدواج» به کارگردانی «نوآ بامباک» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از امروز آغاز خواهد کرد.

داستان ازدواج یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی-درام است. آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لورا درن، مریت ویور و ازی رابرتسون ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم دربارهٔ زوجی است که در کشمش طلاق هستند و این موضوع غیر از زندگی خودشان، اطرافیانشان را نیز درگیر ماجراهایی می‌کند.

کار تولید فیلم از نوامبر ۲۰۱۷ آغاز شد و بازیگران اصلی در همین زمان انتخاب شدند. داستان ازدواج در فاصله ژوئیه تا آوریل ۲۰۱۸ و در شهرهای نیویورک و لس آنجلس جلوی دوربین رفت. فیلم نخستین نمایش خود را در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۱۹ در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد.

داستان ازدواج از محصولات اصلی نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۹ به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد. داستان ازدواج با تحسین جهانی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و اجرای جوهانسون و درایور مورد ستایش قرار گرفت.

نخستین فیلم بامباک لگدزنان و جیغ‌کشان (۱۹۹۵) بود که در سال ۱۹۹۶ در جشنواره فیلم نیویورک با موفقیت روبرو شد و به عنوان نخستین اثر یک کارگردان، مورد ستایش قرار گرفت. بعد از ساختن چند فیلم دیگر، در سال ۲۰۰۵، فیلم ماهی مرکب و نهنگ را ساخت. این فیلم نامزد جایزه‌های ایندیپندنت اسپیریت و اسکار شد.

بامباک با دوست دیرینه‌اش وس اندرسون کارگردان آمریکایی در نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌های آقای فاکس شگفت‌انگیز و «زندگی دریایی در کنار استیو زسیو» همکاری داشته‌است. اندرسون تهیه‌کننده گی ماهی مرکب و نهنگ را نیز بر عهده است. او همچنین کارگردانی قسمت‌هایی از چند مجموعه‌های تلویزیونی را به عهده داشته و در برخی از فیلم‌های خود بازی کرده‌است.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها