رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461988

سرلشکر صفوی: هر گونه حرکت ضد ایران، منطقه را دگرگون خواهد کرد

ساعت24- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه هر گونه حرکت ضد ایران، منطقه را دگرگون خواهد کرد گفت: ما امیدوار هستیم که دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما بدانند که ایران قصد تهاجم یا کشورگشایی ندارد بلکه به دنبال صلح و امنیت پایدار و البته مدافع حقوق مظلومین است.

style="text-align:justify"> دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه هر گونه حرکت ضد ایران، منطقه را دگرگون خواهد کرد گفت: ما امیدوار هستیم که دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما بدانند که ایران قصد تهاجم یا کشورگشایی ندارد بلکه به دنبال صلح و امنیت پایدار و البته مدافع حقوق مظلومین است.

سرلشکر «سید یحیی صفوی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: پینشنهاد من این است که خردمندان کشورهای عربی، تاریخ شجاعت‌ها و ایثارگری‌های ملت یمن را بخوانند.

وی با بیان اینکه دفاع امروز یمنی‌ها در قالب «مقابله به مثل» یک دفاع مشروع است، گفت: متحدین آمریکا و متجاوزین به فلسطین و یمن، امروز فرسوده و خسته شده‌اند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: امروز اعتبار آمریکا و رژیم‌های دست نشانده آمریکا از بین رفته است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه هر گونه حرکت ضد ایران، منطقه را دگرگون خواهد کرد گفت: ما امیدوار هستیم که دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما بدانند که ایران قصد تهاجم یا کشورگشایی ندارد بلکه به دنبال صلح و امنیت پایدار و البته مدافع حقوق مظلومین است.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها