رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462017

سریعترین درمان سرماخوردگی را از این اکسیر طبیعی بخواهید

ساعت 24-نوعی شربت خانگی، آنتی بیوتیکی طبیعی است که دردهای روماتیسم مفصلی و گوارشی را هم درمان می‌کند.

style="text-align:justify">حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره خواص دمنوش آویشن شیرازی اظهار کرد: این دمنوش شامل ترکیبی از گیاهانی مانند آویشن شیرازی، پونه کوهی، گل پنیرک و گل ختمی به همراه عسل است که تاثیر چشمگیری روی دستگاه ریوی داشته و موجب رفع سرماخوردگی، سرفه، تنگی نفس، آسم و همچنین رفع گلودرد، عفونت ریه و سینوس‌ها (سینوزیت) می‌شود.

او افزود: دمنوش آویشن خاصیت آنتی باکتریال دارد و موجب رفع عفونت‌های بخش‌های دیگر بدن از جمله عفونت معده، مجاری ادراری و عفونت رحمی زنان می‌شود.

عظمایی ادامه داد: خاصیت آرام بخشی دمنوش آویشن، موجب رفع اضطراب و استرس و بروز شادی می‌شود و تاثیر چشمگیری بر رفع دردهای قاعدگی دارد و از بروز سندروم پیش از قاعدگی (PMS) جلوگیری می‌کند.

او گفت: دمنوش آویشن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و از بدن در برابر انواع بیماری‌ها و به ویژه سرطان‌ها محافظت می‌کند؛ علاوه بر این، تاثیر بسیار چشمگیری در تقویت بینایی و رفع بیخوابی دارد و موجب رفع مسمومیت‌های غذایی هم می‌شود.

این پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت آویشن موجب تقویت معده و روده می‌شود و در درمان دل درد، دل پیچه و نفخ موثر است؛ برای افرادی که دارای دردهای روماتیسم مفصلی هستند مفید واقع می‌شود.

او درباره موارد منع مصرف شربت آویشن یادآوری کرد: استفاده از این شربت برای زنان باردار ممنوع است؛ افرادی که دچار اختلالات هورمونی و سرطان‌های رحم و تخمدان هستند هم بهتر است قبل از مصرف شربت آویشن با متخصص طب سنتی مشورت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها