رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462100

پرسپولیسیها چقدر بیشتر از استقلالیها بلیت خریدند؟

ساعت 24-به گفته مدیر پروژه گیت‌های مکانیزه ورزشگاهها طرفداران پرسپولیس بیشتر از آبی‌ها بلیت شهرآورد را خریده‌اند.

مدیر پروژه گیت های ورزشگاه آزادی در علی اصغر انتظار خیر در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی دربی گفت: تا دیشب حدود 47 هزار بلیت فروخته ایم. پیش بینی مان این است که تا ظهر ظرفیت 57 هزار نفری مان تکمیل خواهد شد. تصمیم این بوده که 57 هزار بلیت بفروشیم.

وی درباره اینکه چه تعداد از هواداران استقلال و چه تعداد از هواداران پرسپولیس بلیت خریده اند، توضیح داد: میانگین از اول شروع بلیت فروشی حدود 1800 نفر پرسپولیسی ها بیشتر بلیت خریده اند.

مدیر پروژه گیت های ورزشگاه آزادی در خصوص نگرانی از ازدحام مقابل گیت ها تاکید کرد: در بازی اول این اتفاق افتاد و فشاری به گیتها وارد شد. ان شاءالله با حضور دوستان در مجموعه آزادی و نیروهای انتظامی این موضوع حل خواهد شد. تماشاگران عزیز ما هم دیگر با سیستم آشنا شده اند. در بازی اول نه مسئولان اجرایی تجربه کافی داشته اند نه مردم آشنایی کامل داشتند. دو بازی گذشته نشان داد رفته رفته این قضیه دارد جا می افتد و تماشاگران دارند موضوعات مربوط به عبور از گیت را رعایت می کنند.

انتظار خیر در پایان تصریح کرد:من از تماشاگران خواهش دارم حتما بلیت تهیه کننده و پرینت بلیت و کارت ملی شان را همراه داشته باشند و بدون بلیت نیایند.یکی از مشکلاتی که به وجود می آید حضور تماشاگران بدون بلیت است به ویژه این موضوع درباره عزیزان ما در شهرستانها هم صادق است که فکر می کنند می توانند در ورزشگاه بلیت بخرند.خدمت تماشاگران اعلام می کنم که ما اصلا فروش بلیت در محل نخواهیم داشت و خواهش من این است که در مدت باقی مانده مردم بلیت الکترونیکی خود را تهیه کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها