رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462250

صحبت‌های انصاریفرد پیش از دربی: آمادگی اجرای قانون 90-10 را در بازی برگشت داریم

ساعت 24-محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد کادرفنی و بازیکنان این تیم انگیزه فراوانی برای موفقیت در دربی ۹۰ دارند.

محمدحسن انصاری‌فرد درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی 90 گفت: روز گذشته هنگام شام در خدمت کادر فنی و بچه‌ها بودیم. خدا را شکر بچه‌ها و سرمربی تیم انگیزه زیادی دارند و امیدوارم بچه‌ها بازی خوبی ارائه کنند و حاصل آن هم یک برد خوب و هدیه خوب برای هواداران‌مان باشد.

او درباره حضور هواداران دو تیم به صورت 50 - 50 در دربی 90 گفت: ما گفته بودیم که حضور هواداران به صورت 90 به 10 الان امکان ندارد، چون هنوز امکانات آن فراهم نیست. سامانه هواداری استقلال این آمادگی را نداشت که بتواند هواداران دو تیم را از هم تشخیص دهد، ولی برای بازی برگشت ما این امکان را داریم که قانون 90 به 10 را اجرا کنیم. در هر صورت به خاطر اینکه بازی رفت 50 - 50 است، بازی برگشت هم همین شکل است، اما ما گفتیم آمادگی اجرای قانون 90 به 10 را داریم، چون تا آن زمان سامانه هواداری ما آمادگی تشخیص هواداران را خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌های خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه مصوب شده است دربی برگشت هم در روز غیرتعطیل برگزار شود،‌ گفت: غیرتعطیل بودن بازی برگشت مصوب نیست. دیگر وقتی قانون 50 - 50 است چه فرقی می‌کند؟ دیگر فرقی نمی‌کند. اگر قانون 90 به 10 اجرا می‌شد، فرق می‌کرد، ولی الان تفاوتی ندارد. به‌هرحال ما اصرار داریم بازی برگشت روز تعطیل باشد تا مردم با راحتی بیشتری به ورزشگاه بیایند.

انصاری‌فرد در ادامه گفت‌وگوی خود با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره صحبت‌های کالدرون در نشست خبری روز گذشته گفت: صحبت‌های کالدرون با ما هماهنگ نبود و دیدگاه خودش است. معمولاً مربیان این صحبت‌ها را می‌کنند و به نظرم حرف‌های او هم معمولی بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً باشگاه پرسپولیس قصد جذب شیخ دیاباته را داشته است، گفت: خیر، چون من آن موقع در باشگاه حضور نداشتم در مورد آن اظهارنظر نمی‌کنم. من با کالدرون بیشتر در مورد مشکلات و وضعیت فعلی تیم صحبت می‌کنم و با گذشته کاری ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه «آیا پاداش ویژه‌ای برای برد در دربی برای بازیکنان در نظر گرفته است؟» عنوان کرد: پاداش‌ها در قرارداد آمده و بر اساس همان هم پاداش‌ها را به بازیکنان تقدیم می‌کنیم.

انصاری‌فرد در پایان با اشاره به جلساتی که برای استانداردسازی باشگاه‌ها برگزار می‌شود، گفت: مسئله مهمی که باید بگویم این است که یک‌سری الزاماتی را فیفا و AFC دنبالش هستند که اجرا شود و ما باید تابع آن باشیم. هر گونه کم‌کاری خطر تعلیق به وجود می‌آورد. تمام جلسات ما هم برای همین است و البته باید فرهنگ‌سازی هم شود. ما بر اساس استانداردسازی پیش برویم. شاید اول راه مشکلاتی وجود داشته باشد و ما بابت آن از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم. جلسات ما هم حول همین مسائل است تا برای هواداران مشکلی ایجاد نشود. انتظار هم داریم هواداران این سختی‌ها را تحمل کنند و مطمئنم در هفته‌های‌ آینده این مشکلات به حداقل خواهد رسید و ما هم الزامات را رعایت خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها