رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 462316

رییس سازمان صداوسیما: برای «عصر جدید» پربارتر تلاش کنید

ساعت 24- رییس سازمان صداوسیما در دیدار با سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جدید» گفت: امید است با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق و علمی فصل دوم این برنامه پربارتر ساخته شود.

div style="text-align:justify">

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با اشاره به موفقیت برنامه عصر جدید و قرار گرفتن آن در صدر برنامه‌های پرمخاطب سیما در نوروز و تابستان ۱۳۹۸، اخلاص در عمل و لطف خداوند متعال را در کنار تلاش حرفه‌ای گروه سازنده مؤثر دانست و افزود: کسی که بخواهد به مردم یاری رساند و با امیدبخشی دل آن‌ها را شاد کند، خداوند نیز او را یاری می‌کند و شما با برنامه‌ریزی درست و هنرتان توانستید گوشه‌ای از توانمندی‌های مردم ایران را به تصویر بکشید.

رییس صداوسیما، عصر جدید را برنامه‌ای امیدآفرین، نشاط‌بخش و وحدت‌آفرین خواند و از قضاوت‌های دلسوزانه و دقیق داوران این برنامه قدردانی کرد.

عسکری با بیان اینکه باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق و علمی فصل دوم این برنامه پربارتر ساخته شود، اظهار کرد: باید در قالب پژوهش‌های متعدد در زمینه ویژگی‌های رسانه‌ای این برنامه تحقیق و دلایل خلق چنین برنامه موفقی را احصا کرد و در کنار آن درپی تقویت برنامه و رفع نواقص احتمالی بود.

وی تصریح کرد: مردم ایران عامل اصلی انقلاب اسلامی ایران بود و توانستند این بار امانت را تا کنون با وجود تمام مشکلات حفظ کنند که نشان از توانمندی‌های بی‌نظیر آن‌ها دارد و اگر قاب تلویزیون به این مردم رشید اختصاص یابد اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی از توانمندی‌های مردم ایران به عنوان گنجی پنهان یاد کرد که گوشه‌ای از آن در فصل اول برنامه «عصر جدید» به تصویر درآمد و این برنامه دریچه‌ای برای یافتن این گنج پنهان شد.

عسکری از سازندگان برنامه عصرجدید خواست تنوع موضوعات این برنامه‌ را در فصل بعدی وسعت ببخشند و توانایی‌های مردم ایران را در سراسر کشور کشف و به همه معرفی کنند.

وی همچنین تولید و پخش برنامه جذاب و امیدآفرین را در قاب سیما موجب پیوند بیشتر میان مردم و تلویزیون دانست و افزود: این پیوند هر چه بیشتر شود اعتماد به رسانه بالاتر خواهد رفت و امیدوارم این برنامه بتواند در آینده نیز همچون فصل اول آن برای مردم، امیدآفرین و جذاب باشد. همه وجود ما عشق به مردم و خدمت به آن‌هاست و این برنامه، نماد و نمایشی از این عشق و قله‌ای از محبت و مهربانی به مردم سراسر ایران بود و به ویژه در کمک به سیل زدگان این عشق و همدلی در عصر جدید و در سیما نمودی دیگر داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها