رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462324

عصبانیت مجری من و تو از تماشاچیان دربی +عکس

ساعت 24- سالومه سیدنیا مجری برنامه سالی تاک، به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از حضور تماشاچیان در دربی امروز انتقاد کرد.

style="text-align:justify"> چندی پیش شبکه‌های معاند فارسی زبان از ملت ایران خواسته بودند که نودمین دربی را تحریم کنند و از حضور در استادیوم خودداری کنند تا از این طریق از فتنه دختر آبی حمایت شود. اما بر خلاف انتظار این شبکه‌ها امروز استادیوم جمعیت نسبتا بالایی را در خود جا داده بود و به این ترتیب ملت ایران به سلبریتی‌ها و شبکه‌های معاند نشان دادند که تحت امر آن‌ها نیستند و به توطئه‌های آن‌ها توجهی نمی‌کنند.

این موضوع باعث شد سالومه سیدنیا مجری برنامه سالی تاک در شبکه من و تو، در صفحه اینستاگرام خود نسبت به بی‌توجهی مردم به دستورات شبکه‌های معاند ضمن ابراز بی احترامی به تماشاچیان دربی با انتشار پستی واکنش نشان داد. متن پست وی به این شرح است:

"بی غیرت های هفته ... اینا مرد نیستن ... اینا همون‌هایی هستند که برای منافع خودشون شرف خودشونم میفروشن ... وگرنه مگه میشه اینقدر بی رگ و ریشه بودن !! مگه داریم اینقدر بی‌غیرت بودن ... همین ها فردا میرن رای هم میدن ... چرا بلد نیستن ایرانی ها که متحد باشن ...چرا فقط به فکر منافع خودشونن ... چرا اجازه میدن به شعورشون توهین بشه ... #از_خودمون_شروع_کنیم #دخترآبی #بی_غیرت_هفته "

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها