رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462326

پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک برای فردا

ساعت 24- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش‌بینی می‌کنیم روز اول مهر، ترافیک معابر شهر تهران نسبت روزهای قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

div>

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس راهور برای روز اول مهر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روز اول مهر، مانند سال‌های قبل بیش از ۳۰ درصد ترافیک شهر تهران نسبت به ایام تابستان اضافه شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: تقاضای سفر، مخصوصاً سفرهای تحصیلی در این روز افزایش پیدا خواهد کرد.

او بیان کرد: همکارانم از روز شنبه ۳۰ شهریور در صورت آماده باش در آماده باش کامل هستند تا فضا شهر را برای بازگشایی مدارس آماده کنند..

سردار مهماندار گفت: انشالله روز اول مهرماه آمادگی صد درصدی را داریم تا در خدمت دانش آموزان عزیز باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همکارانم در تمامی معابر از جمله در مقابل مدارس مهم که در حاشیه معابر اصلی، شریانی، میادین و تقاطع‌ها هستند حضور پیدا خواهند کرد و کار روان‌سازی ترافیک را انجام می‌دهند.

او گفت: علاوه بر این موضوع، بحث رسیدگی به تصادفات و خرابی‌هایی که در سطح بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد، از موضوعاتی است که می‌تواند زمان سفر را کوتاه‌تر و مشکلات را کمتر کند، به همین خاطر همکارانم در تمامی سطح خیابان‌های اصلی، فرعی و همچنین بزرگراه‌ها حضور دارند تا بتوانند به موقع تصادفات و خرابی‌ها را رسیدگی و معابر را بازگشایی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها