رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462796

وزیر خارجه آلمان: برجام ارزش حفظ شدن را دارد

ساعت 24- وزیر امور خارجه آلمان پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در نیویورک اعلام کرد این توافق ارزش تلاش‌هایی که برای حفظ آن انجام می‌شود را دارد.

style="text-align:justify"> وزارت امور خارجه آلمان شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری به نقل از «هایکو ماس» وزیر امور خارجه این کشور بر ضرورت تلاش برای حفظ برجام تأکید کرد.

هایکو ماس طی پیامی که در حساب کاربری رسمی وزارت امور خارجه آلمان در توئیتر منتشر شده، تصریح کرده است: «با وجود همه مشکلات، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برجام ارزش حفظ شدن را دارد.»

وزیر امور خارجه آلمان در خصوص چشم انداز روابط کشورهای 1+4 با ایران نیز افزوده است: «کار ما با ایران به کجا می‌رسد؟ این مسئله در نشست‌های متعددی طی زمان برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد مورد بحث قرار خواهد گرفت. من امیدوارم که بتوانیم به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابیم.»

صبح امروز چهارشنبه به وقت نیویورک، وزرای امور خارجه کشورهای 1+4 و ایران و همچنین فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست مشترک کمیسیون مشترک برجام شرکت کردند.

در پایان این نشست، فدریکا موگرینی در گفتگو با خبرنگاران اذعان کرد که حفظ برجام بسیار دشوار شده است، اما در عین حال طرف‌های برجام همچنان مایلند که این توافق را حفظ کنند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها