رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 463197

اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در پاسخ به بیانیه اکثریت اعضای مجمع‌عمومی

ساعت 24- پیرو بیانیه اکثریت اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر در حمایت از دستاوردهای موجود، حفظ آرامش و اتحاد درونی و پرهیز از رفتارهای تنش آفرین؛ جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از مواضع معقول و آرامش بخش اکثریت اعضای مجمع عمومی، بر سعه صدر و ایجاد همدلی بیشتر در درون این خانواده بزرگ امدادی و داوطلبی تاکید کرد.

div>

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در این بیانیه خطاب به اعضای مجمع عمومی آمده است:

«خواست شما به عنوان بالاترین رکن جمعیت هلال احمر، برای وفاق سازمانی و وحدت درونی، قابل احترام و تقدیر است. این موضوع همواره از سوی جمعیت هلال احمر مورد تاکید بوده و همواره سعی شده تا اعضا خدوم این نهاد امدادی و داوطلبانه بتوانند در کمال آرامش و اعتماد عمومی وظایف سنگین خود را در حمایت از حادثه دیدگان به انجام برسانند. اما همانگونه که در بیانیه خویش بر آن تاکید نموده اید، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای نابه‌جا و قضاوت‌های عجولانه بودیم که با همراهی شبه رسانه های داخلی و رسانه های مغرض خارجی موجب تشویش افکار در درون و برون جمعیت هلال احمر شد. با این حال مدیریت کلان جمعیت هلال احمرتلاش نموده و می کند تا با سعه صدر و ایجاد همدلی، وفاق درونی را حفظ کند.

همانگونه که همواره تاکید شده، جمعیت هلال احمر فراتر از اشخاص است. هیچ کسی در درون و بیرون این نهاد بزرگ مردمی حق ندارد تا با رفتارهای ناصحیح، عمدا یا سهوا سرمایه اجتماعی آن را به خطر اندازد. مطمئنا در این مسیر دشوار به کمک همه اعضا مجمع عمومی احتیاج داریم.

علاوه براین همانگونه که بارها اعلام شده،‌ با وجود صداقت و درستکاری اکثریت قاطع اعضای هلال احمر،‌ همواره امکان برخی از اعمال نادرست وجود دارد که نه تنها به هیچ عنوان مورد تایید مدیریت کلان جمعیت نیست، بلکه در هر زمانی که این موضوع معلوم و اثبات شود،‌ با حداکثر توان و با همکاری نهادهای قانونی به مقابله با آن پرداخته می شود تا محبوبیت این نهاد مردمی مورد تهدید قرار نگیرد.»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها