رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 463890

نباید فرزند خود را بیشتر از همسرتان دوست بدارید

ساعت 24-عشق به فرزندان سبب می شود. پدر و مادرها کارهای خاصی انجام می دهند . مانند بیداری تا پس از نیمه شب و ........اما عجیبت ترین کار عشق بیشتر از همسر به فرزند است .

زوچ
dir="RTL">عشق به فرزندان سبب می شود. پدر و مادرها کارهای خاصی انجام می دهند . مانند بیداری تا پس از نیمه شب و چسباندن برچسب روی یک پروژه درسی نه چندان مهم کودک، 65 کیلومتر رانندگی برای یک بازی فوتبال گل کوچک یا رشوه دادن برای ورود به کالج . اما یکی از عجیب ترین کارهای پدر و مادر عشق بیشتر به فرزند و کمتر به همسر است . بدون شک شما باید فرزند خود را دوست داشته باشید ، نیازهای آنها را برآورده کنید .کودکان اغلب نیازهای ضروری و مهم را نشان می دهند و به راحتی توجه شما را جلب می کنند . اما زوج ها نیاز به غذا دادن و لباس پوشاندن و ترو خشک کردن ندارند . دوست داشتن فرزند مانند مدرسه رفتن است یعنی شما حق انتخاب برای رفتن یا نرفتن به مدرسه را ندارید اما دوست داشتن شریک زندگی مانند دانشگاه رفتن است شما نشان می دهید که دانشجو هستید .

یکی از دلایل عشق ورزیدن به همسر نیز بچه هاهستند. محققان با صراحت توصیه می کنند که کودکانی که پدرو مادرشان عاشق یکدیگرند نسبت به کودکانی که در محیط بدون عشق بزرگ می شوند بیشتر احساس خوشحالی و امنیت می کنند .

مطالعات خاطرات والدینی که فعالیت های روزانه خود را ثبت کردند نشان می دهد تنش های سخت بین زن و شوهر سبب کشمکشش بین والدین بخصوص پدران با کودکان می شود کودکانی که پدرو مادرآنها اغلب با یکدیگر درگیر هستند خود را برای درگیری پدرومادر سرزنش می کنند و عملکرد آنها در مدرسه خوب نیست . نظرسنجی که در سال 2014 برروی 40000 خانوار امریکایی انجام شد نشان داد نوجوانانی در خانواده ها خوشحال هستند که مادرانشان از روابط با همسران خود راضی هستند و با هم زندگی می کنند نتایج بدست آمده برای بچه های طلاق اینگونه نیست بهترین کاری که می توانید برای کودکان خود انجام دهید دوست داشتن همسرتان است .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها