رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 463972

روایت کوتاه یک عملیات تروریستی در تلویزیون

ساعت24-فیلم کوتاه تلویزیونی «جدال» به کارگردانی صابر آهنی با موضوع ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای این روزها در حال صداگذاری و آماده‌سازی برای پخش از شبکه‌های سیماست.

div>

به گزارش روابط عمومی فیلم «جدال»، به‌تازگی تدوین فیلم کوتاه تلویزیونی «جدال» به کارگردانی صابر آهنی، توسط شادی عبقری به پایان رسید و صداگذاری این فیلم که آن را احمد امدادی برعهده دارد، آغاز شد.

این فیلم قرار است روایت‌گر حضور یک گروه تروریستی در ایران باشد که به قصد ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای وارد کشور می‌شوند.

این فیلم کوتاه که سومین فیلم داستانی صابر آهنی پس از «دوقدم تا شهر» و «مسیر هموار» است، در بهمن ماه ۹۷ تولید و فیلمبرداری شد

حمید مقدس و سجاد مطلبی بازیگران اصلی «جدال» هستند. حیا مداح، مرضیه صولتی، مجید عرب، حامد مقدس، محسن میرقوامی، حدیثه مقدم، مهدی دلفانی، زهرا وخشوری و نرگس قاضی دیگر بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

همچنین سجاد مطلبی، حمید مقدس و یاسین کبیری به صورت مشترک و بر اساس طرحی از سجاد مطلبی نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند.

کارشناسی نظامی فیلم تلویزیونی «جدال» به تهیه‌کنندگی سجاد مطلبی نیز بر عهده سرهنگ پورمشکانی و سرگرد سرلک است. یگان حفاظت از شخصیت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با این پروژه همکاری کرده است.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسندگان (سجاد مطلبی، حمید مقدس و یاسین کبیری) مدیر فیلمبرداری (علی نوری)، تدوین (شادی عبقری)، طراحی و ترکیب صدا (احمد امدادی)، طراح گریم (هما الکه)، طراح صحنه و لباس (صابر آهنی)، مدیر صدابرداری (عباس ایمانی)، برنامه‌ریز (حمید مقدس)،
مشاور پروژه (ایمان غلامیان)، دستیار اول کارگردان (احسان علیزاده)، دستیار اول فیلمبردار (محسن احراری)، منشی صحنه (شادی عبقری)، مدیر تدارکات (مهدی ناجی)، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ و نور (احمد امدادی) و مدیر تولید (حمید مقدس).

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها