رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464596

فوت بیش از ۵ هزار نفر با موتورسیکلت در کشور

ساعت24- فرمانده انتظامی لرستان گفت: سه درصد جان باختگان تصادفات کشور مربوط به این استان است.

style="text-align:justify"> سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: سه درصد جان باختگان تصادفات کشور مربوط به این استان است.

مهدیان نسب در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی روستای شیروان بخش مرکزی بروجرد افزود: پنج هزار و ۸۶۰ نفردر کشور با موتورسیکلت جان خود را از دست داده اند که این افراد از سنین فعال در جامعه هستند.

او اظهار داشت: با توجه به اعمال برخوردهای انتظامی ۶ هزار موتور سیکلت در پارکینگ‌های لرستان توقیف هستند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ۲۸۰ نقطه حادثه خیز در استان لرستان وجود دارد، اظهار داشت: با جاری شدن سیل در فروردین ماه لرستان نقاط حادثه خیز به علت خرابی جاده‌ها افزایش داشته است.

سردار مهدیان نسب افزود: برای پیشگیری از حوادث رانندگی نصب سامانه‌های هوشمند در جاده‌ها و خیابان‌های لرستان ضروری است.

او گفت: فرماندهی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید و یک هزارو ۲۰۰ جانباز و ۵۸ آزاده داریم که تعدادی از شهدا مربوط به مبارزه با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در یک بازدید از ۲ خیابان در شهر بروجرد ۱۴۷ دستگاه موتور سیکلت رصد شده که از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند و ۲۴ دستگاه خلاف جهت حرکت می‌کردند.

سرهنگ مهدی پور غلامحسین با اشاره به اینکه سه عامل برای پیشگیری از تصادفات موثر است، افزود: یکی از عوامل موثر در پیشگیری از تصادفات اعمال قانون توسط راهنمایی و رانندگی است و ۲ عامل دیگر یکی فرهنگ سازی و دیگری مهندسی ترافیک است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها