رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464604

3 کشته براثر بارندگی های اخیر سیستان و بلوچستان

ساعت 24- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و رگباری ۱۱ روز اخیر در این استان منجر به فوت سه نفراز شهروندان شهرستان‌های دلگان، سرباز و کنارک شد.

style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: بارندگی‌های رگباری و شدید از سوم تا ۱۴ مهر مناطق مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان را فرا گرفت به طوریکه برای نخستین بار بعد از چندین سال بیشترین بارندگی مهر با ۱۲۵ میلی متر از توابع سرباز گزارش شد.

وی ادامه داد: براثر بارندگی‌های این مدت علاوه بر بسته شدن برخی از مسیرهای ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان،منازل شماری از مردم منطقه دچار آبگرفتی شد به طوریکه ۶۷۹ نفر سیل زده توسط نیروهای هلال احمر در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این بارندگی‌ها با وجود خوشحالی اهالی منطقه، سبب فوت یکی از شهروندان دلگانی به دلیل برخورد صائقه، فوت یک نفر در کنارک به دلیل واژگونی قایق صیادی و فوت یک پسر بچه هشت ساله در حین رد شدن از رودخانه محلی را به همراه داشت.

وی افزود: هم‌اینک تیم‌های کارشناسی ستاد بحران سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های خاش، میرجاوه، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، فنوج، قصرقند، کنارک و چابهار درحال برآورد خسارت هستند.

شهنوازی تاکید کرد: سیلاب این مدت بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی و راه سیستان و بلوچستان وارد کرد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها