رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464669

امام جمعه اسالم: در خیابان‌، صدتا جنیفر، تیلور سوئیفت، نیکی میناژ میبینیم!

ساعت 24-امام جمعه اسالم: در خیابان‌ها، صدتا جنیفر ، تیلور سوئیفت، نیکی میناژ می بینیم، خب چه خبر است اینجا؟ در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم.

خبر
حجت الاسلام محمدجواد باقری، امام‌جمعه اسالم، در گفت‌وگویی درباره ارتباط مردم با روحانیت گفت: همیشه روحانیت را در یک هاله و قاب شیشه‌ای دیده‌اند که نمی‌شود به آن نزدیک شد. نه، خیلی راحت می‌شود به روحانیت نزدیک شد.

برخی از مهم‌ترین بخش‌های گفت‌وگوی امام جعمه اسالم به شرح زیر است:

امروز طلاق گرفتن از فسخ معامله پراید هم راحت‌تر است.

گفتند حاج‌آقا شما حرف‌های جدید می‌زنید، گفتم همان حرف‌هایی را که هست با زبان جدید بیان می‌کنم.

مطلب خطبه که کلیشه‌ای و تکراری شد مردم خسته می‌شوند.

کاسه‌کوزه‌ها را سر روحانیت می‌شکنند؛ یعنی هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند شما کردید.

در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم. اینها همه در خیابان مانور می‌دهند. خب چه خبر است اینجا؟!

ما هم همان هوای آلوده را استشمام می‌کنیم، ما هم مرغ را کیلویی ۱۶ هزار تومان می‌خریم. ما هم گوشت را کیلویی ۱۲۰ هزار تومان می‌خریم.

امام جمعه اسالم: لباس جیغ دختر ترامپ مشکی خواهد شد

گفتنی پیشتر نیز امام جمعه اسالم سخنانی جنجالی درباره دختر ترامپ در خطبه‌های نماز جمعه گفته بود که با حواشی زیادی روبه رو شد. امام جمعه اسالم گفته بود: "بیچاره ها با ناو آبراهام لینکن برای ما شاخ و شانه می کشیدند اما امروز پهپاد به اصطلاح ضد رادار و ردیابی شان مورد اصابت موشک های ما قرار گرفته است. آقای ترامپ کمی عاقل باش و دست از ماجراجویی بردار، دلت برای دخترت ایوانکا بسوزد، دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد."

در همین حال امام جمعه اسالم جز معدود افرادی بود که از تریبون نماز جمعه به پخش کلیپ ویدئوی جنجالی "کوچه نسترن" واکنش نشان داد. او گفت: "من در روزنامه جوان مطلبی در مورد آن خواندم. کوچه نسترن دور نیست، مجاور بن بست فرهنگی ماست. همانجا که برخی مسئولان فرهنگی ما از پرداختن به مفاهیم با ارزش دینی و انقلابی مثل مقاومت، ابا دارند و سرها را زیر برف کرده اند و راحت خوابیده‌اند.

فرارو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها