رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464882

منصوریان: برد پرگل تیم ملی به خاطر پاقدم خانم‌ها بوده است

ساعت 24-ملی پوش ووشوکار کشورمان گفت: برد پرگل تیم ملی به خاطر پاقدم خوب خانم‌ها در ورزشگاه بوده است و بازیکنان پرانرژی بازی کردند.

style="text-align:justify">الهه منصوریان بانوی ووشو کار کشورمان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج اظهار کرد: امروز یک بازی خیلی خوب را همه بانوان کشورمان در استادیوم آزادی مشاهده کردند. خیلی ممنون هستم از کسانی که این امکان برای بانوان فراهم کردند. اگر بلیت‌های بیشتری به بانوان اختصاص می‌دادند قول می‌دادم که ورزشگاه آزادی پر می‌شد و همه منتظر بودند که این اتفاق رخ بدهد و ورود بانوان به ورزشگاه‌ها آزاد شود و خیلی از دوستانم به من می‌گفتند که بلیت نیست و به چه صورت در استادیوم حضور یابیم.

او ادامه داد: خوشبختانه اولین قدم برای حضور بانوان انجام شد و جا دارد از همه بابت این اتفاق تشکر کنیم. امیدوارم در بازی‌های داخلی هم این اتفاق رخ بدهد و برای بازی‌های تیم‌های بزرگ همانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم خانم‌ها را در ورزشگاه‌ها ببینیم. برد پرگل تیم ملی هم به خاطر پاقدم خوب خانم‌ها در ورزشگاه بوده است و بازیکنان پرانرژی بازی کردند.

هیچ دردسری برای کسی در ورزشگاه آزادی به وجود نیامد

منصوریان درباره اینکه در بازی‌های بعدی هم بانوان می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند، گفت: به طور حتم هیچ دردسری برای کسی به وجود نیامد و خانم‌ها با نظم وارد ورزشگاه شدند و اوایل می‌گفتند که ورود و خروج مشکل دارد و فحاشی در ورزشگاه‌ها صورت می‌گیرد، اما صدا به صدا نمی‌رسد و سروصدای خانم‌ها زیاد است و صدای آقایان را نمی‌شنویم.

او درباره اینکه مشکلی در ورزشگاه آزادی به وجود آمد گفت: اصلا بی احترامی و بی نظمی در ورزشگاه نبود و خانم‌ها برای اینکه اولین حضورشان در استادیوم بود و می‌خواستند همه چیز آرام باشد همه آرامش را رعایت کردند و حنی پوشش‌های خانم‌ها خوب است و کلاه‌های تیم ملی را روی سرشان گذاشتند و حجاب هم رعایت کردند. به هر حال انرژی‌ها در ورزشگاه تخلیه شد و هیچ جایی بهتر از استادیوم نیست تا بانوان انرژی خود را تخلیه کنند. به نظرم اگر قسمت بالای ورزشگاه آزادی برای بانوان اختصاص می‌دادند به طور حتم سکوهای بالای ورزشگاه هم پر می‌شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها