رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465271

تغیرات ناگهانی درتیم خبری روحانی

ساعت 24- خداحافظی پرویز اسماعیلی از معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری نشان می‌دهد مسائلی باعث این اتفاق شده که تحمل آن تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده و برگزاری نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه هم وجود نداشته است.

div style="text-align: justify;">عصر امروز و کمتر از ۲۴ ساعت مانده به نشست خبری رئیس جمهوری با خبرنگاران به ناگاه پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در توئیتی خبر از خداحافظی با مسئولیتش در دفتر حسن روحانی داد.

وی نوشت: «۲ هزار روز مسئولیت سنگین معاونت ارتباطات دفتر رئیس‌ جمهور سر آمد. سعی کردم امانت‌دار خوبی برای نظام، ایران و اعتمادِ منتخبِ ملت، به یک عضو جامعه روزنامه نگاری باشم. ضمن تشکر از دکتر روحانی ، والبته دکتر واعظی و دکتر نهاوندیان؛ برای دوست گرامی، جناب آقای معزی آرزوی موفقیت دارم.»

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که اسماعیلی ظهر امروز با تیم همراه رئیس جمهور میزبان عمران خان نخست وزیر پاکستان بود. هر چند از مدتها پیش اخباری مبنی بر احتمال مسئولیت اسماعیلی در یکی از سفارت‌خانه‌های کشورمان در اروپا به گوش می‌رسید، اما دقایقی پس از استعفای پرویز اسماعیلی، وی توسط محمود واعظی به عنوان «مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور» منصوب شد.

تمام این موضوعات یک سوی سکه خداحافظی اسماعیلی از دفتر رئیس جمهور است اما آن سوی این سکه نشست عصر فردای رئیس جمهور است. زمان رفتن اسماعیلی از دفتر رئیس جمهور نشان می‌دهد مسائلی باعث این اتفاق شده که تحمل آن تا کمتر از ۲۴ ساعت آینده هم وجود نداشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها