رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465392

شکایت دولت از صداوسیما به شورای نظارت + سند و جزئیات

ساعت24-نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.
حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.

div>

مقصر دانستن دولت در خودسوزی دخترآبی به دلیل عدم آماده‌سازی ورزشگاه‌ها توسط دولت و حضور نمایندگان قوه مقننه و قضاییه در برنامه پرونده ویژه و غیبت نماینده‌ای از قوه مجریه از موارد مورد اشکال دولت درباره برنامه پرونده ویژه است.

شکایت دولت از صداوسیما به شورای نظارت + سند و جزئیات

این درحالی است که به گفته وزیر ورزش در همه استادیوم‌های بزرگ فوتبال‌ مانند آزادی، نقش‌جهان اصفهان، یادگارامام تبریز، ثامن مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و سایر استادیوم‌ها ۱۵ هزار نفری که در مراکز استان‌ها ساخته شده است، امکان پذیرایی از خانم‌ها فراهم است.

بر اساس قوانین موجود، شورای نظارت نیز موظف است در اسرع وقت (حداکثر چهل و هشت ساعت) به مسأله رسیدگی نموده و در صورتی که حق را به ذی نفع داد نظر خود را به سازمان صدا و سیما ابلاغ کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها