رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465469

۲۴۱ تن پسته در بازار آتی معامله شد

ساعت24 - معامله‌گران در نخستین روز راه‌اندازی قراردادهای آتی پسته تعداد ۲۴۱۳ قرارداد را منعقد کردند و ارزشی بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال را به ثبت رساندند.

برداشت پسته در شهرستان زرندیه.
معامله‌گران در نخستین روز راه‌اندازی قراردادهای آتی پسته تعداد ۲۴۱۳ قرارداد را منعقد کردند و ارزشی بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال را به ثبت رساندند.

در نخستین روز راهاندازی معاملات آتی پسته معامله گران هر قرارداد پسته را روز گذشته در بالاترین سطح به قیمت هر کیلوگرم یک میلیون و 26 هزار ریال منعقد کردند و در پایین‌ترین سطح نیز هر کیلوگرم از این محصول در قالب قرارداد آتی به قیمت 967 هزار ریال منعقد شد و در نهایت معاملات سررسید آذر ماه 1398 قرارداد آتی پسته در نخستین روز با تشکیل صف خرید به پایان رسید.

این گزارش می افزاید: استقبال پرشور معامله‌گران از آتی پسته در حالی در روز اول معاملاتی مشاهده شد که بازار گواهی سپرده این محصول نیز مورد اقبال سرمایه‌گذاران واقع شد؛ بطوریکه علاوه بر معاملات آتی پسته، معامله‌گران برای گواهی سپرده کالایی این محصول نیز تشکیل صف خرید دادند تا در پایان معاملات روز گذشته در دو نماد معاملاتی گواهی سپرده پسته فندقی 32-30 در مجموع 7427 گواهی معادل 7.4 تن محصول، مورد معامله قرار گیرد.

منبع:تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها