رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465655

واکنش بازیکن سابق تیم‌ملی به کار زشت بحرینیها

ساعت24-بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس و تیم‌ملی اعتقاد دارد رفتار زشت بحرینی‌ها نباید بدون محرومیت و جریمه باقی بماند و باید کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها را محروم کند.

خبر
سعید اکبری امروز در برنامه سلام صبح بخیر میزبان محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی بود تا درباره بازی های ایران و بحرین و حواشی آنها گفتگو کنند.

مهدوی درباره اینکه کسی پیش بینی نمی کرد بعد از بازی خوب کامبوج به بحرین ببازیم، گفت: برای باخت کشورمان که هیچقوت نباید پیش بینی کنیم ولی من فکر می کنم ما قدری طبق برنامه بحرین جلو رفتیم. ما با تفاضل گل زیاد آن بازی را بردیم اما دیروز بچه ها در باد برد کامبوج خوابیده بودند و شادابی نداشتند.

وی افزود: بازی با بحرین به خاطر حواشی که دارد استرس زا است و تماشاگران هم که ابتدای بازی به سرود ملی ما بی احترامی کردند. من فکر می کنم محرومیت جدی تری باید برای آنها در نظر گرفت.

مهدوی یادآور شد: ما نمی توانستیم سیستم بازی با کامبوج را در مقابل بحرین که تدافعی بازی می کند و می خواهد خودش را مقابل بهترین تیم آسیا نشان دهد، پیاده کنیم. آنها بازی بسته ای کردند ولی ما بی محابا بازی می کردیم. آنها ضعیف بودند ولی فوتبال بازی کردند از دروازه بان آنها دفاع شروع می شد و به دفاع و هافبک می رسید. ما هم دچار حیله بحرین شدیم. آنها بازی مستقیم از ما می خواستند و همین اتفاق هم افتاد. هافبک های ما نیمه اول که در بازی نبودند و نیمه دوم هم با پاس های بلند تهاجمی شدیم.

وی درباره فضای دوقطبی درباره کیروش و ویلموتس گفت: به نظرات احترام می گذارم اما باید قدری حرفه ای فکر کنیم. آقای کیروش فوتبال ما را دگرگون کردند و دستشان درد نکند، اما دیگر تمام شده و رفته. اولین باخت با ویلموتس دلیل بر چیزی نیست. باید سعه صدرمان را بالا ببریم و به ایشان فرصت بدهیم.

مهدوی تاکید کرد: شناخت ویلموتس نسبت به آسیا و حریفان و فوتبالمان خیلی کم است. تازه سه چهار ماه شده که آمده اند و قدری تجربه و مشاوره می خواهند. امیدوارم کادرشان کمکشان کند. وحید هاشمیان چندین سال در تیم ملی بوده و یکی از خوب ها است و امیدوارم بیشتر راهنمایی اش کنند.

این بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه تیم ملی با حضور ویلموتس هجومی بازی می کند و از دفاع غافل شده، گفت: تیم ایران همیشه هجومی بازی می کرده است. با آمدن کیروش برنامه ریزی دفاعی مان بیشتر شد و تدافعی تر بازی می کردیم و آن هم یک روش و حربه بود. ما از اول با داشتن آقای گل جهان که تعریفش را کردید نشان دادیم همیشه تهاجمی بودیم و باید قدری زمان بدهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها