رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465691

دمای هوا ۷ درجه خنک میشود

ساعت24-از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمالغرب آغاز شده و از روز یکشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه علاوه بر مناطق فوق ابرناکی، کاهش دما و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی را نیز در بر می‌گیرد.

سازمان هواشناسی کشور از کاهش ۷ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها از جمله نوار ساحلی شمال خبر داد و اعلام کرد از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق باران می‌بارد.


در ساعات بعدازظهر امروز و و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این شرایط فردا و جمعه به شکل ضعیف‌تر در مناطق فوق دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور تا آخر هفته جو پایداری حاکم خواهد بود.

از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمالغرب آغاز شده و از روز یکشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه علاوه بر مناطق فوق ابرناکی، کاهش دما و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی را نیز در بر می‌گیرد.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در این مناطق بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها