رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465704

امیر سیاری: آغازگر جنگ علیه ایران پایان دهنده آن نخواهد بود

ساعت24-معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه بصیرت قطب‌نمای حرکت در فضای غبارآلود فعلی است، گفت: دشمن می‌داند اگر آغازگر جنگی علیه ایران اسلامی باشد، قطعا پایان دهنده آن نخواهد بود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل با اشاره به اهمیت جایگاه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این سازمان تاکنون در جهت اجرایی شدن ماموریت‌های ارتش تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی ضمن برشماری ماموریت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ایجاد ارتش مکتبی، ولایی، با بصیرت، توانمند در حوزه قدرت نرم و ارتقای روحیه سلحشوری نیروها از جمله ماموریت‌های این سازمان محسوب می‌شود که تاکنون در این عرصه خوب عمل شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه قدرت به سه حوزه، سخت، نیمه سخت و نرم تقسیم می‌شود، گفت: نوع تهدیدات نیز براساس این مولفه‌ها ترسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان توانمندی‌های یک ملت برای مقابله با تهدیدات خارجی، برقراری امنیت داخلی و ایجاد توسعه پایدار از مولفه‌های قدرت تعیین کننده است، گفت: قدرت سخت و نیمه سخت نظامی هم یکی از مولفه‌های قدرت ملی است.

امیر دریادار سیاری افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح در تمامی حوزه‌ها و مقابله با انواع تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم از قابلیت و توان مقابله لازم برخوردار است.

رئیس ستاد ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه تهدیدات نوین اعم از تهاجم، شبیخون، ناتوی فرهنگی، گفت: تعبیر فرمانده کل قوا (مدظله العالی) از جنگ نرم را استعمار فرانو این است که دشمن به بهانه آبادانی کشور جلو می‌آید و کشور مقصد را استعمار می‌کند.

امیر دریادار سیاری افزود: امروز استعمار فرانو با جنگ نرم کار خود را پیش می‌برد، که مهم‌ترین ابزار آن تسلط بر مغزهای جوانان است و اینکه رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند دشمن می‌خواهد بر مغز جوانان تاثیر گذارد، تا باورها را تغییر دهد، وقتی باور تغییر کند خود به خود به سوی اهداف آنان گام برداشته خواهد شد.

وی با تاکید بر قدرت سخت جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان قسم خورده گفت: امروز اگر دشمن موضع گیری‌های محکم را می‌بینید و اینکه آمادگی مقابله با دشمن فرامنطقه‌ای در بالاترین سطح وجود دارد همه وابسته به توان نظامی سخت کشور است.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دشمن می‌داند اگر آغازگر جنگی علیه ایران اسلامی باشد و به مرزهای ما تعرض کند، قطعا پایان دهنده جنگ نخواهد بود و این یعنی بازدارندگی و اقتدار ما در برابر تهدیدات است.

امیر دریادار سیاری گفت: امروز دشمن با فشار اقتصادی و استفاده از ترفندهای تهدید و تطمیع می‌خواهد کشور ما را تحت تاثیر القائات خود قرار دهد، اما ملت ما گول تهدید و تطمیع آنرا نمی‌خورد و کشور با برخورداری از قدرت ملی در برابر همه اینها می‌ایستد.

معاون هماهنگ کننده ارتش حرکت در مسیر ولایت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان عقیدتی سیاسی عنوان کرد و گفت: ولایتمداری ارتباط مستقیمی با بصیر بودن دارد و بصیرت ما را، در فضای غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده به مقصد می‌رساند. بصیرت قطب‌نمای حرکت در فضای غبارآلود فعلی کشور است که قدرت نرم را ارتقا می‌دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها