رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465777

ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات کدامند؟

ساعت 24-هر گردشگری در سفر به اروپا، چیزی عالی برای دیدن پیدا خواهد کرد. این قاره تماشایی همچنین برای کسانی که بودجه کمی برای سفر کردن دارند، دارای گستره وسیعی از مکان های عالی برای خوردن غذا های خوش طعم، معماری فوق العاده و طبیعت بسیار زیبا است. فرقی نمی کند کدام کشور از این قاره را برای بازدید انتخاب کنید، دنیای قدیم و بناهای تاریخی با قدمت بسیار زیاد در گوشه به گوشه این قاره دیده می شوند. اگر به دنبال ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر هستید، نوشتار ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات دقیقا برای شما نوشته شده است.

خبر
ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: بلغارستان

بلغارستان بخاطر تاریخ غنی، معماری بسیار زیبا، مردم گرم صمیمی و غذاهای خوش طعم، یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات به حساب می آید. این کشور با تاثیراتی که از فرهنگ ایرانی، یونانی و عثمانی گرفته، یک کشور چند فرهنگی به شمار می رود؛ به طوریکه گردشگران این فرصت را دارند که چندین فرهنگ را در یک کشور تجربه کنند. این کشور از آن دسته کشور هایی است که عموما در فهرست مقاصد گردشگری محبوب قرار نمی گیرد، اما سفر در آن فوق العاده لذت بخش و در عین حال ارزان است. هزینه های زندگی در پایتخت بلغارستان که صوفیه Sofia نام دارد، بدین شرح است : هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 9.90 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 9.50 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 1.80 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 3.40 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 4.20 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: لهستان

کشور لهستان بخاطر هزینه های پایین زندگی در مقایسه با کشورهای غرب اروپا مانند فرانسه و اسپانیا، همیشه یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر بوده، اما مقدار چیزهای فوق العاده برای دیدن در لهستان، به اندازه آن دو کشور قابل ملاحظه است. برای مثال، کوه های تاترا Tatra Mountains، قلعه واول Wawel Castle، پارک لازینکی Lazienki Park، کراکو کلاث هال Krakow Cloth Hall، پارک ملی اسلوینسکی Slowinski National Park، صومعه خانه جاسنا گورا Jasna Gora Monastery و بسیاری دیگر از نقاط دیدنی دیگر که در این فهرست نمی گنجند. اما نکته مهمتر این است که با دانستن هزینه های پایین برای انجام بهترین کارها در لهستان شگفت زده خواهید شد. هزینه های زندگی در شهرهایی مانند کراکوف Krakow بسیار پایین تر از ورشو Warsaw، پایتخت لهستان هستند. هزینه های زندگی در ورشو Warsaw بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 11.94دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 15.50 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 2 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 6 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 2.50 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: رومانی

همه شهرهای کشور رومانی دارای محله شهر قدیم Old Town هستند که گردشگران می توانند با بازدید از آن ها، معماری فوق العاده زیبای قرن های گذشته را در یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات ببینند و تحسین کنند. این کشور برای کسانی که به سبک های معماری غیر بومی علاقه دارند، یک یافته بزرگ است، زیرا بیشتر بناهای قدیمی این شهر ارزش بازدید کردن دارند. شهر قدیم بخارست Bucharest’s Old Town، پایتخت رومانی، به طور ویژه ای جذاب است. اگر از آن دسته هستید که به دنبال هیجان می گردید، گردشی شبانه در قلعه برن Bran Castle که عموما از آن با عنوان قلعه دراکولا Dracula’s Castle یاد می شود، انجام دهید. علاوه بر معماری، نکته دیگری که باعث خوشایند گردشگران دانشجو و گردشگرانی که ارزان سفر می کنند، بوده، قیمت های بسیار مناسب است. هزینه های زندگی در بخارست Bucharest، پایتخت رومانی بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 10 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 21 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 0.70 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 3 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 2.58 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: مجارستان

کشور مجارستان که یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر بوده، دارای کلیساها، قلعه ها، پارک ها، میدان ها، هتل ها و حتی چشمه های آب گرم فوق العاده است. پایتخت مجارستان، بوداپست Budapest، هر روز محبوب تر و محبوب تر می شود و دلیل آن کاملا منطقی است. از آنجایی که هزینه اقامت، حمل و نقل و غذا در بوداپست Budapest پایین است، این شهر برای دانشجویان کم درآمد و گردشگرانی که ارزان سفر می کنند، یک مقصد عالی به شمار می رود، زیرا توصیه می شود در بخش های مرکزی شهرهای مجارستان به دنبال هتل و محل اقامت نگردید و محل های اقامت ارزان تر خارج از مرکز شهر قرار دارند. هزینه های زندگی در بوداپست Budapest، پایتخت مجارستان بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 13 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 18.70 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 2.40 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 5 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 2.20 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: اوکراین

اوکراین یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر به شمار می رود. در طول سال های اخیر، این کشور به پیشرفت قابل توجهی در زمینه گردشگری دست یافت. این کشور همچنین یکی از کمتر شناخته شده ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود؛ در حالیکه چیزهای بسیار زیادی برای ارائه کردن به گردشگران دارد. برای مثال، شهر اوکراینی لویو Lviv به عنوان بهترین شهر اروپای شرقی بعد از شهر پراگ شناخته می شود. ریشه های لهستانی، اتریشی و مجارستانی این شهر با فرهنگ اروپای شرقی و سبک های ایتالیایی و آلمانی ترکیب شده اند. این شهر فوق العاده زیباست و ارزش بازدید کردن را دارد و از همه مهمتر اینکه لازم نیست تمام بودجه خود را برای سفر به این شهر خرج کنید. هزینه های زندگی در کی یف Kyiv، پایتخت اوکراین و مرکز فرهنگی اروپای شرقی بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 8 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 17 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 0.60 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 2 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 2.20 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: جمهوری چک

قلعه های قرون وسطایی، بناهای قرن چهاردهمی، موزه ها، سالن های کنسرت، کلیساهای سبک گوتیک و دژهای نظامی، همگی از نقاط دیدنی این کشور زیبا هستند. جمهوری چک و بخصوص شهر پراگ Prague، یک مقصد گردشگری ارزان در اروپا محسوب می شود و با معماری به زیبایی حفظ شده، نوشیدنی های مشهور و طبیعت فوق العاده زیبا گردشگران از سرتاسر دنیا را به سوی خود جذب می نماید. اگر در حال مطالعه معماری، طراحی یا تاریخ هنر هستید، جمهوری چک یکی از آن مقاصد گردشگری منحصر بفرد است که می بایست حتما از آن بازدید کنید. خوشبختانه این کشور تقریبا ارزان بوده و برای دانشجویان و گردشگرانی که بودجه کمی دارند، بسیار مناسب به نظر می رسد. هزینه های زندگی در جمهوری چک بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 15 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 20 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 2 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 10.80 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 2.60 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: کرواسی

کشور کرواسی که در مقایسه با استانداردهای کشورهای اروپایی، یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تعطیلات به شمار می رود. مهمترین دلیل از دلایلی که می بایست به کرواسی سفر کنید، این است که این کشور دارای خارق العاده ترین ویرانه های رومی، سواحل زیبا، پارک های ملی خیره کننده و کوه های عظیم و باشکوه است؛ بعلاوه، سریال محبوب بازی تاج و تخت Game of Thrones نیز در این کشور فیلمبرداری شد. هزینه هایی که در بخش زیر آورده شده، همگی به محبوب ترین شهر کرواسی یعنی شهر دوبرونیک Dubrovnik مربوط هستند، بخاطر بسپارید که با اینکه کرواسی بخشی از اتحادیه اروپا محسوب می شود، یورو در آن کاربرد زیادی ندارد. هزینه های زندگی در شهر دوبرونیک Dubrovnik بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 30 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 22.50 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 4.50 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 22.50 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 3.75 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: لتونی

کشور لتونی که در مورد آن خیلی صحبت نمی شود، در حقیقت بسیار خارق العاده است. شهرها و روستاهای قدیمی، معماری آرت نوو، سواحل زیبا، قلعه های باستانی و جنگل هایی که به جنگل های داستان های افسانه ای شباهت دارند. این کشور در نزدیکی سوئد واقع شده و اگر زمانی قصد داشتید به کشورهای اسکاندیناوی سفر کنید، ارزش آن را دارد که در فهرست مکان های مورد بازدید شما قرار بگیرد. این کشور برای آن هایی که در اروپا تحصیل می کنند، یک مکان ایده آل برای یک سفر ارزان آخر هفته ای به شمار می رود، چرا که از کشور های همسایه اش بسیار ارزان تر است. هزینه های زندگی در شهر ریگا Riga بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 15 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 23.50 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 5 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 3.50 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 3.50 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: اسلواکی

براتیسلاوا Bratislava پایتخت اسلواکی به اندازه وین و سایر شهر های اروپای غربی خارق العاده است؛ اما یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به آن ها دارد، بسیار ارزان تر است. همچنین، دارای کوه های بلند، معماری قدیمی و زیبایی های طبیعی بوده و با جنگل هایی که برای کوهنوردی و تپه نوردی مناسب هستند، احاطه شده است؛ زیبایی هایی که باعث می شوند از همان اولین بازدید عاشق این شهر شوید. در سفر به این شهر از محله شهر قدیم که عبور از آن تنها برای عابرین پیاده ممکن است و دارای کافه های فوق العاده و زندگی شبانه پر جوش و خروش بوده، دیدن کنید. هزینه های زندگی در شهر براتیسلاوا Bratislava بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 20 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 20 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 2.20 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 7.80 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 3.40 دلار.

ارزان ترین کشورها در اروپا برای تعطیلات: پرتغال

با اینکه کشور پرتغال یک مقصد گردشگری ارزان به شمار می رود، افزایش محبوبیت آن این معنی را دارد که هم اکنون بهترین زمان برای سفر به این شهر است، زیرا محبوبیت بیشتر و رونق گردشگری هنوز هزینه های اقامت و سفر در این کشور را بالا نبرد. اینکه عاشق تاریخ فوق العاده، فرهنگ منحصر بفرد، دریاها، چشمه های آبگرم و شهرهای این کشور شوید، بسیار آسان است؛ ضمن اینکه این کشور جایگاه دومین پایتخت قدیمی در اروپا نیز هست و فراموش نکنید که در بازدید از این کشور، غذاهای آن را نیز می بایست بچشید؛ بخصوص اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید. در منوی رستوران های این کشور، همه چیز از ماهی تا هشت پای تازه یافت می شود. هزینه های زندگی در پرتغال بدین شرح است: هزینه اتاق مشترک در مسافرخانه 22.50 دلار، هزینه سه وعده غذایی ارزان 27 دلار، هزینه سواری بر دو وسیله نقلیه عمومی 3.40 دلار، هزینه بازدید از یک جاذبه گردشگری 9.40 دلار، هزینه سه قوطی نوشیدنی 3.40 دلار.

همگردی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها